عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

رئال مادرید با وجود اینکه بازیکنش برنده توپ طلا شد اما پشت دروازه‌بان خود درآمد و از جایگاه بازیکنانش در لیست عصبانی است.

ایمان گودرزی؛ قهرمان اسپانیا و اروپا از اینکه وینیسیوس جونیور هشتم و لوکا مودریچ با وجود فصل بسیار موفق نهم شد کاملاً غافلگیر شده است و منطق این رتبه‌ها را نمی‌داند.حتی جایگاه عجیب رئال مادرید به‌عنوان سومین تیم برتر فصل صدای تونی کروس را هم درآورد و باورش نمی‌شد رئال مادرید تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شده بعد از منچستر سیتی و لیورپول سومین باشگاه برتر جهان شده باشد! هافبک آلمانی در توئیتی نوشت: رئال مادرید سومین تیم برتر فصل ۲۲/۲۰۲۱ شدی - خوشحالی؟

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!


با این حال کریم بنزما مهاجم آنها به انتظار طولانی خود برای دریافت توپ طلا در مراسم پر زرق و برق دوشنبه شب در پاریس پایان داد. او سادیو مانه از بایرن مونیخ که تا تابستان بازیکن لیورپول بود و کوین دی‌بروین از من‌سیتی را در رأی‌گیری برای دریافت این جایزه معتبر شکست داد.
روزنامه اسپانیایی آاس در گزارشی نوشت که باشگاه رئال مادرید از رتبه‌های وینیسیوس، مودریچ و کورتوا عصبانی است. مانه، دی‌بروین، روبرت لواندوفسکی، محمد صلاح و کیلیان امباپه همگی بالاتر از سه نفر قرار گرفتند.کورتوا پس از پایان مراسم کوتاه نیامد و به رسانه‌های اسپانیایی گفت: «برای کریم بنزما بسیار خوشحالم. من نمی‌گویم که باید توپ طلا را می‌بردم، اما من حتی به‌عنوان دروازه‌بانی که قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده در بین پنج نفر اول هم نبودم! به نظر می‌رسد گلزنی بهتر از مهار توپ است.با دیدن منطق و دانستن اینکه رأی‌گیری چطور انجام می‌شود، می‌دانستم که هیچ شانسی برای بردن توپ طلا نخواهم داشت.»

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!


ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال، از کورتوا حمایت کرد و در توئیتر نوشت: «برای تیبو کورتوا بسیار خوشحالم! با یک تفاوت بزرگ، بهترین دروازه‌بان جهان. چیزی که من از آن خوشحال نیستم این است که او در سه رتبه برتر توپ طلا قرار نگرفت. من هنوز نمی‌دانم کسانی که این جایزه را انتخاب می‌کنند بر چه اساس رأی می‌دهند.»

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!


کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الچه به سؤالات در مورد مراسم جواب داد، سرمربی ایتالیایی در کنفرانس گفت: «به منچسترسیتی بابت عنوان‌شان تبریک می‌گویم، فصل فوق‌العاده‌ای داشتند. اینکه وینی در رتبه هشتم قرار گرفته مشکلی نیست. انگیزه او برای فصل آینده افزایش خواهد یافت تا جایگاهش را بهبود ببخشد. در مورد کورتوا، از جایگاه هفتم دروازه‌بانم غافلگیر نشدم. معمولاً دروازه‌بان‌ها رتبه‌های کمتری نسبت به مهاجمان دارند. من فقط زمانی غافلگیر شدم که کروس، میلیتائو، والورده و آلابا در لیست نهایی نبودند!»

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1685505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =