حمایت سرمربی چلسی از رفتار تن هاخ با رونالدو!

گراهام پاتر از تصمیم اریک تن هاخ برای برخورد با کریستیانو رونالدو حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شنبه شب از ساعت 20:00 به وقت تهران تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج مقابل هم قرار می‌گیرند. نشست خبری گراهام پاتر، سرمربی چلسی پیش از این مسابقه را به نقل از فوتبال لندن می‌خوانید.

وضعیت بازیکنان تیم:

هنوز در مراحل ریکاوری هستیم. گلگر امروز با تیم تمرین کرده و تا فردا باید ببینیم چه می‌شود. غیر از غایبان بلند مدت، بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند. ریس جیمز هشت هفته در دسترس ما نخواهد بود.

پیروزی در اولین بازی فصل مقابل منچستریونایتد:

از آن بازی چیزهای زیادی فرق کرده است. احترام زیادی برای تن هاخ قائلم. او سرمربی بسیار باکیفیتی است که کارهای بزرگی در دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده است. بدیهی است که منچستریونایتد شروعی عالی نداشت اما آن‌ها توانستند به خوبی برگردند و امتیازات زیادی جمع کردند. بازی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت. من سه سال بود که در برایتون بودم و تن هاخ فقط شش هفته بود که منچستریونایتد را تحویل گرفته بود. طبیعی است. منچستریونایتد با تن هاخ تیم بهتری خواهد شد و آن‌ها به زمان نیاز دارند.

تن هاخ گفته شما را بهتر می‌شناسد؛ سلاح مخفی دارید؟

حقیقتا نه. فوتبال، بازی‌ای است که همیشه بوده. باید حریف را تحلیل کنید و خودتان را جای آن‌ها بگذارید. منچستریونایتد همیشه منچستریونایتد است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و در حال تبدیل شدن به تیمی خوب هستند. بازی سخت و جذابی داریم که منتظرش هستیم.

کنار گذاشته شدن رونالدو از ترکیب منچستریونایتد از سوی تن هاخ:

نمی‌توانم در این باره حرف بزنم چون از جزئیات ماجرا خبر ندارم اما تن هاخ موضع قاطعی گرفت. گاهی اوقات باید این کار را انجام دهید و البته به حمایت باشگاه هم نیاز دارید. از بیرون، اوضاع این‌گونه به نظر می‌رسد. من نمی‌خواهم بابت این موضوع روی تیتر رسانه‌ها بروم. بخشی از این شغل، گرفتن تصمیمات دشوار است که البته عادی است.

وضعیت دنیس زکریا:

ما 24 بازیکن در تیم داریم. در پست او، بازیکنان خوب زیادی هستند و دنیس باید صبور باشد. با این‌حال او در حال رقابت بر سر جایگاهش است و در صورت نیاز آماده کمک به تیم خواهد بود. زکریا کمی بدشانس هم بوده است؛ مطمئنم در آینده به او بازی بیش‌تری خواهد رسید چون در تمرینات خوب کار می‌کند و آماده کمک به تیم است.

غیبت کانته و ریس جیمز در جام جهانی:

آن‌ها انسان هستند و می‌خواهند در این رقابت باشند. حقیقت ماجرا این است چیزی ندارم بگویم تا اوضاع را برایشان بهتر کند. باید تمرکز آن‌ها روی روند درمان باشد چون روزبه‌روز همه چیز بهتر خواهد شد.

فرم خوب تروو چالوبا و شانس حضور در جام جهانی:

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و باید بگویم از همان روز اول این حس را داشتم. چالوبا بسیار حرفه‌ای و مصمم تمرین می‌کند چون شخصیتی قدرتمند دارد و فقط روی فوتبالش تمرکز کرده است. او همه هدفش پیروزی چلسی است. از این جنبه، می‌توانیم چالوبا را شبیه یک سرباز بدانیم. او در همه مسابقاتی که به میدان رفته توانسته خوب کار کند. تعجب نمی‌کنم اگر او برای انگلیس در جام جهانی بازی کند اما این تصمیم برعهده شخص دیگری است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =