داور بازی استقلال و آلومینیوم هیچ اشتباهی نداشت

ایرنا نوشت: رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: وحید کاظمی علاوه بر اینکه خوب سوت زد، در تصمیمات انضباطی نیز به درستی کارت زرد و قرمز نشان داد. او در این بازی اشتباهی نداشت.

سید وحید کاظمی در گفت‌وگو با اشاره به قضاوت داور دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: «داوری این مسابقه عالی بود و او در تمامی تصمیمات به درستی عمل کرد.»

او افزود: «وحید کاظمی علاوه بر اینکه خوب سوت زد، در تصمیمات انضباطی نیز به درستی کارت زرد و قرمز نشان داد. او در این بازی اشتباهی نداشت.»

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: «اوج هنر داور بازی در دقیقه ۶۲ رخ داد، در این دقیقه توپ بازیکن استقلال به دست مدافع آلومینوم اراک برخورد کرد اما پنالتی نبود و داور که در ۵ متری صحنه ایستاده بود به درستی تصمیم گرفت.»

عسگری خاطرنشان کرد: «اخراج اسماعیل شریفات کاملا درست بود و وقتی این بازیکن در حال وقت کردن بود باید کارت می‌گرفت،کارت زرد اول وی نیز درست بود.»

او تاکید کرد: «ارسلان مطهری نباید اخراج می‌شد و داور به درستی این کار را انجام نداد و همانطور که کاظمی تصمیم گرفت او فقط مستحقق کارت زرد بود.»

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 0
    «اوج هنر داور بازی در دقیقه ۶۲ رخ داد، در این دقیقه توپ بازیکن استقلال به دست مدافع آلومینوم اراک برخورد کرد اما پنالتی نبود. راست میگه. اگه نمیخورد میرفت تو گل و این اوج هنر داوره.