عکس | آسمان روابط این دو استقلالی فعلا آبی است!

دروازه‌بان‌های سابق و فعلی استقلال دیروز برخورد گرمی باهم داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از دیدار روز گذشته استقلال و آلومینیوم اراک حسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها به سمت نیمکت تیم رقیب رفت و مهدی رحمتی را در آغوش گرفت. دروازه‌بان‌های سابق و فعلی استقلال در مقطعی باهم دچار اختلاف شده بودند و چند استوری تند هم علیه هم گذاشتند ولی باهم آشتی کردند و در حال حاضر رابطه خوبی هم دارند.

آسمان روابط این دو استقلالی فعلا آبی است!/عکس

حسینی که این روزها به کاپیتان اول استقلال تبدیل شده سال 91 و در اوج دوران حرفه‌ای مهدی رحمتی به استقلال پیوست و ذخیره کاپیتان آن روزهای استقلال بود. او برای خدمت سربازی راهی ملوان شد و در بازگشت دوباره استقلال باز هم نیمکت‌نشین رحمتی شد ولی اختلافات رحمتی و منصوریان باعث شد حسینی به ترکیب اصلی برسد و با درخشش خود به رقیب جدی شماره یک آن روزهای استقلال تبدیل شود. اوج این رقابت در زمان وینفرد شفر بود و سرمربی آلمانی استقلال چالش بزرگی برای انتخاب یک نفر از میان دو دروازه‌بان آماده خود داشت.

با جدایی رحمتی در پایان لیگ هجدهم پیراهن شماره یک استقلال به حسینی رسید و او در سال‌های اخیر به جز مقطعی که نیمکت‌نشین رشید مظاهری شده بود توانسته در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد. حسینی در قهرمانی فصل گذشته استقلال هم نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و بدون درخشش او شاید آبی‌ها نمی‌توانستند قهرمان شوند. کاپیتان استقلال در این فصل هم به روند خوب خود ادامه داده و شانس بالایی برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی و حضور در جام جهانی دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    و آبی هم میمونه انشالله