برگزاری هیئت اندیشه ورز مجمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری

جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری با رویکرد ارزیابی علمی طرح های 7گروه موضوعی تخصصی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،نایب رئیس مجمع بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این نشست، هیئت اندیشه ورز بسیج استان در قالب 7گروه تخصصی، چکیده ای از طرح های خود را ارائه دادند و توسط کمیته علمی ارزیابی شد.

اسماعیل تاجی افزود: هیئت اندیشه ورز بسیج استان برنامه ریزی کرده تا در قالب گروه های تخصصی پیرامون مسایل مختلف و نیازهای اجتماعی چاره اندیشی کنند و مجموعه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادهای نخبگان بسیجی و اعضای هیئت اندیشه ورز در قالب کارگروه های تخصصی همزمان با اجلاسیه مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری که روز 25 آبان ماه سال جاری در مرکز استان برگزار می شود، جمع بندی و سندراهکار و پیشنهاد برای کمک به مسئولین اجرایی استان و کشور آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج در قالب هیئت های اندیشه ورز مجمع بسیجیان بنا دارد تا همیاری، همفکری و هم اندیشی و اندیشه ورزی در حوزه های مختلف برای حل مشکلات اجتماعی و نیازهای جامعه در حوزه های مختلف را با حضور اعضای متخصص خود چاره اندیشی کند و با بارش ذهنی که عزیزان دارند، در حوزه های تخصصی خودشان به مسئولان برای حل مشکلات کمک کنند تا به پیشرفت و عزت و اقتدار در سطح جامعه اسلامی برسیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه این نشست گفت: سومین مجمع بسیج استانی و هیئت اندیشه ورز سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حال برگزاری است و همانطوری که مردم عزیز استانمان واقف هستند به معنای واقعی بسیج شجره طیبه انقلاب است.

سردار علی افضلی افزود: استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی در این نهاد مقدس وجود دارد که در سطح استان نیز با تشکیل تیم های اندیشه ورزی، با نشست های تخصصی و بررسی همه جانبه موضوعاتی که نوعا در سطح استان نیازمند توجه جدی مسئولین هست، توسط این هیئت های اندیشه ورزی طراحی و بررسی می شود .

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سندهای تحولِّ تهیه شده توسط هیئت های اندیشه ورز بسیج که به همراه راهکارهای خوبی است، بعد از سیر مراحل تصویب در نهاد مقدس بسیج و مسئولین در سطح استان، به منظور پیاده سازی و اجرا ابلاغ می شود.

وی تصریح کرد: قطعا این اسناد و مطالعاتی که به صورت میدانی و علمی انجام می شود، قطع به یقین سرمنشاء تحولات و آثار و برکات در سطح استان خواهد بود. ان شاءالله
در پایان این نشست، احکام مسئولیت کمیته های تخصصی اجلاسیه مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری تحویل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =