عکس| ظهور شخصیت محبوب کارتون فوتبالیست‌ها در لیگ برتر!

دروازه‌بان تیم ناتینگهام با یک کلاه لبه‌دار مقابل لیورپول به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته تیم انتهای جدولی ناتینگهام فارست شوک بزرگی به لیورپول وارد کرد و موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم بگذرد. این دومین برد فصل ناتینگهام بود که پس از سال‌ها به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته و با هزینه فراوان قصد دارد جایگاه خودش را حفظ کند.

دین هندرسون، دروازه‌بان تیم ناتینگهام در برد تیمش نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و با عملکرد مطمئن خود مقابل قرمزهای مرسی‌ساید کلین‌شیت کرد. او در جریان این بازی یک کلاه لبه‌دار هم روی سر خود گذاشته بود و با شمایلی جالب مقابل لیورپول قرار گرفت. کلاه دروازه‌بان ناتینگهام همه را به یاد شخصیت واکی بایاشی در کارتون فوتبالیست‌ها انداخت.

ظهور شخصیت محبوب کارتون فوتبالیست‌ها در لیگ برتر!/عکس

ظهور شخصیت محبوب کارتون فوتبالیست‌ها در لیگ برتر!/عکس

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 1
    بنظر من کار درست رو کرده.و کلاه برای دروازه بان از اول جزیی از لباسش بوده..ک‌‌ دیگه بدون ضرورت هست و میتونه سر کنه می‌تونه نکنه..اما بنظر من باید کلاه بذارن چون چه شب چه روز مانع نور خورشید یا چراغ های ورزشگاه از بالا به چشمش میشه و خطای دید نداره.اما اگه نذاره در علم فیزیک نور از بالا ک بیاد ب چشم ک بخوره.هرچند خوده چشم جذب کننده نور هست و به این روش میبینه اجسام رو..از بازتاب نوری ک‌ ساطع میکنن میبینیم تمام چیزای دورمون رو..پس کلاه ک بذارن نور اجسامی ک از بالا میاد ب چشمش نمیخوره و اینجوری تمرکز بیشتر روی توپ داره.و نوری ک از خورشید و لامپ میاد ب چشم و شکست نور ایجاد میشه چون کج میخوره و خطای دید میاره و.....
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 0
      مرسی واکاشی زوما🤪