دیدار معاون سازمان برنامه و بودجه با استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی در کشور تشکیل شده است و درصدد هستیم تا با استفاده از ظرفیت این قرارگاه در استان‌های محروم اقداماتی را برای کاهش محرومیت در حوزه‌های مختلف انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ،سید حمید پورمحمدی در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۸۰۰۰ میلیارد ریال به آزادراه لردگان به ایذه اختصاص یافت، اظهار کرد: در سال‌جاری تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص پیدا کرده است که ۴۰۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به بخشی از پروژه در استان خوزستان است.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات پروژه‌های کشور از طریق اعتبارات ملی و بخشی نیز از اعتبارات استانی تامین می‌شود، گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی در کشور تشکیل شده است و درصدد هستیم تا با استفاده از ظرفیت این قرارگاه در استان‌های محروم اقداماتی را برای کاهش محرومیت در حوزه‌های مختلف انجام دهیم.

وی تکمیل پروژه راه‌آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: اجرای این پروژه به دلیل شرایط کوهستانی استان دشوار بود، اما با توجه به موقعیت جغرافیایی استان که در مابین دو استان خوزستان و اصفهان قرار گرفته است، تکمیل این پروژه ضرورت دارد.

پورمحمدی در پایان تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، راه‌های ارتباطی، اجرای طرح‌های آبخیزداری، توسعه باغ‌های مثمر در زمین‌های شیب‌دار، افزایش سطح زیرکشت محصولات دیم و تکمیل طرح‌های آب‌رسانی پایدار در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های کمتربرخوردار مانند چهارمحال و بختیاری از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =