امیدوارم لیونل مسی به بارسلونا بازگردد

گری لینکر، مهاجم سابق بارسلونا از بازگشت لیونل مسی به نیوکمپ و حضور مجدد این بازیکن در باشگاه کاتالان استقبال می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش موندو دپورتیوو، گری لینکر در مصاحبه اخیر خود در مورد احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، پدری، عملکرد ژاوی روی نیمکت بلوگرانا و... صحبت کرد. گری لینکر ابتدا در مورد بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا گفت:

امیدوارم، این رویای من است. شاید او بتواند برای یک سال به بارسلونا بازگردد. واقعاً دوست دارم او را دوباره در این باشگاه ببینم، اتفاق بسیار خاصی خواهد بود چون نحوه جدایی مسی از بارسلونا بسیار ناراحت کننده بود، چه برای من به عنوان یک هوادار و چه برای خود او.

پدری؟

واقعاً دوستش دارم، بازیکن خاصی است. او بازیکنی استثنایی و متفاوت است. او تقریباً همه چیز دارد. او مسی نیست اما...

ژاوی روی نیمکت بارسلونا؟

هنوز برای اظهار نظر زود است اما به نظرم تیم عملکردی عالی دارد چون بارسا بازیکنان جوان بسیار خوبی را در اختیار دارد. سرمربی بارسا بودن سخت است چون آن ها یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان هستند اما فکر می کنم ژاوی عملکرد بسیار خوبی داشته و در حال پیشرفت است. سخت است که همه چیز را به سرعت تغییر دهید.

عملکرد بارسلونا در لیگ قهرمانان؟

وضعیت تیم در لیگ قهرمانان باعث تاسف است اما شاید بعد از جام جهانی که بازیکنان بسیار خسته هستند، عدم حضور در لیگ قهرمانان مزیتی برای رقابت در لالیگا باشد. بارسلونا گاوی، پدری، آنسو، آرائوخو و... را دارد.

دوران حضورت در بارسلونا و بازی زیر نظر کرایوف؟

هیچ مشکلی با یوهان کرایوف نداشتم، او سرمربی بزرگی بود. سال سختی بود چون در جناحین بازی کردم اما چیزی نبود، باید این کار را برای تیمتان انجام دهید. او یکی از بهترین سرمربیان تاریخ و انسان خوبی بود.

رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟

آن ها پدیده هستند. کاری که رئال مدرید سال ها بدون شکست در فینال در لیگ قهرمانان انجام داده فوق العاده است. به نظرم آن ها خوش شانس هستند اما چیزی که مهم است این است که رئال مادرید می داند چگونه پیروز شود. گاهی به نظرم ترکیبشان به اندازه گذشته خاص و متفاوت نیست اما آن ها به پیروز شدن ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =