واکنش هیئت‌ها به مجمع فدراسیون بسکتبال؛ در 6 ماه نمی‌توان فدراسیون را نقد کرد!

روسای هیئت‌های بسکتبال اردبیل و آذربایجان شرقی به ماجرای برگزاری مجمع فوق‌العاده واکنش نشان دادند.

سپهر ستاری: از زمان انتخاب جواد داوری به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال انتقاداتی نسبت به شرایط این رشته وجود داشته و نتایج نه‌چندان خوب تیم ملی در کنار بعضی مشکلات مدیریتی باعث شده صحبت‌هایی در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده مطرح شود. بحثی که البته با توجه به گذشتن تنها چند ماه از انتخاب داوری باعث سوالات بسیاری شده و به نظر می‌رسد در بین هیئت‌های استانی مخالفانی هم دارد.

فتحی‌نیا، رییس هیئت بسکتبال اردبیل در گفت و گو با خبرآنلاین درباره حواشی مربوط به فدراسیون بسکتبال و برگزاری مجمع فوق‌العاده گفت: ما مجمع فوق‌العاده‌ای نداریم و از آقای داوری حمایت می‌کنیم. ایشان از جنس بسکتبال است و هم جوان است و هم علم بسکتبال را دارد. ایشان برنامه‌های خود را تازه شروع کرده و باید زمان داشته باشد تا برنامه‌های خود را اجرا کند. در هر فضایی باید کارهایی انجام شود و تبعاتش یک یا دو دوره طول می‌کشد. ایشان برنامه‌های خوبی در استعدادیابی دارد و فضاهایی که پتانسیل‌های جدید ایجاد و تزریق شود و انشالله با علم و تجربه کافی بتوانیم به جایگاه خود در بسکتبال آسیا که چند سال داشتیم برگردیم. ما شدیدا از ایشان حمایت می‌کنیم و معتقدیم می‌تواند برنامه‌هایش را جاری کند و در یک دوره چهارساله بسکتبال ما مجددا احیا شود.

او در پایان گفت: ما با دوستان خود در هیئت‌های شمال غرب از ایشان حمایت می‌کنیم.

گوهرخانی، رییس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی هم ضمن حمایت از داوری به خبرآنلاین گفت: یکی از بحث‌ها درباره تیم‌داری استان خوزستان بود که بنا به دلایل آیین‌نامه‌ای حذف شد و رییس هیئت خوزستان با فدراسیون زاویه پیدا کردند. بعضی دوستان هم با تعویض سرمربی تیم ملی مشکلاتی داشتند و نتایجی که کسب شد هجمه‌ای نسبت به فدراسیون ایجاد کرد. این‌ها کار را به برگزاری مجمع فوق‌العاده و جمع‌آوری امضا کشاند ولی ما با اکثر دوستان در هیئت‌ها که در ارتباط هستیم اکثریت این را قبول نکردند چون به نظر دوستان هنوز زمان زیادی نگذشته و با 5-6 ماه نمی‌توان کسی را قضاوت کرد. ما شاهد شکست‌ها و بردهای زیادی بوده‌ایم ولی اینکه با یک شکست بخواهیم فدراسیون را نقد کنیم مورد قبول دوستان نبود و در زمان کوتاه نمی‌توان عملکرد آقای داوری را زیر ذره‌بین برد و قضاوت کرد. حالا اگر مشکلاتی در یکی دو سال آینده باشد و نقطه ضعفی ببینیم می‌شود قضاوت کرد ولی در این مدت کوتاه نمی‌شود. بحث مجمع هم در حدی است که به نظرم بیشتر فضای شخصی است تا حقوقی بسکتبال.

او در پایان مخالفت خود با این قضیه را اعلام کرد و گفت: شخصا خود من که بسکتبالی هستم تا حالا ندیدم در فدراسیونی طی 5-6 ماه عملکرد یک فدراسیون را به نقد بکشند. من به همین خاطر مخالف بودم و امیدوارم بسکتبال ما روزهای خوبی را در پیش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =