وزیرنیرو در گفت وگوی تفصیلی با خبرآنلاین تامین برق و آب مسکن مهر را اقتصادی ندانست و تاکید کرد: اینکار وظیفه حاکمیتی است و اصلا صرفه اقتصادی ندارد.

 به گفته مجید نامجو، تاکنون آب وبرق تمام پروژه مسکن مهر به غیر از شهرک پرند بدون هیچ گونه مشکلی تامین شده است.

وی تامین اعتبار این پروژه هارا با اشاره به اینکه برای تامین منابع مالی کمی مشکل داشتیم، اینگونه تشریح کرد:سال گذشته 1200 میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت مسکن مهر( آب،برق و گاز) تامین شد.این میزان تقسیم به نسبت شد. یعنی 400 میلیارد تومان آن را از محل فروش انشعاب وزارت نیرو تامین شد. 400 میلیارد تومان آن را قرارشد دولت در بودجه ببیند و 400 میلیارد تومان استانداردها از سهمیه استانداری قرارشد بدهند. بخش عمده ای محقق شد.ما موفق شدیم 400 میلیارد تومان سهم دولت را بگیریم. بخشی از طریق فروش انشعاب محقق شد. اغلب استاندارها هم کمک کردند وخوشبختانه ما توانستیم همانطور که  قول داده بودیم به وزیر مسکن هر جا که خانه ای احداث شد و قرارشد مردم در انجا ساکن شوند آب وبرق را تامین کنیم.

وی با تاکید بر مکل تامین اعتبار شهرک پرند متذکرشد:در یکی از شوراهای عالی مسکن که شخص رئیس جمهور هم حضور داشتند بحث پرند را شفاف بیان کردیم.ایشان اعتبار 200 میلیارد تومان را برای اجرای اینکار تخصیص دادند.البته اگرچه این منابع مالی هنوز تامین نشده اما با همین پشتوانه کاررا با دوستان شروع کرده ایم و امیدواریم هر چه زودتر تامین اعتبارهم بشود.البته برای واحدهایی جدیدی که امسال قراراست احداث شوند که شخص بنده با رئیس جمهور نامه نگاری کردم و قرار شده با دستور ایشان بودجه ای به ما تخصیص یابد.

متن کامل گفت وگوی تفصیلی با وزیرنیرو را اینجا بخوانید

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهتاب IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    پرند شهرک نیست شهره