۲ نفر
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
پشت پرده ناراحتی قایدی از ساپینتو

خبرورزشی نوشت: مدتها بود در رابطه با تعویض بازیکنان تیم‌های لیگ برتری کمتر شاهد بودیم بازیکنی در حین خروج از زمین ناراحتی اش را به شکل واضح بروز بدهد.

مهدی قایدی مهاجم ۲۴ ساله تیم استقلال که در دقیقه ۵۸ تابلو تعویض خودش را دید در حالی که در سوی مخالف زمین بازی قرار داشت به جای خروج از همان طرف، آرام، آرام به سمت داور چهارم و رضا میرزایی آمد تا از زمین خارج شود.

قدم زدن مهدی قایدی همراه با تکان دادن سر مشخص می‌کرد این بازیکن از تعویضش به هیچ عنوان خوشحال نیست. درست لحظاتی پیش از این تعویض، مهدی قایدی در یک صحنه مهم پس از نفوذ به درون یک سوم دفاعی تیم هوادار موفق شد با دریبل زدن میلاد فراهانی (دروازه بان تیم حریف) ضربه اش را به تیرک عمودی دروازه میزبان زده و یک خطر جدی روی همین فرارش ایجاد کند، اما ظرف کمتر از یک دقیقه بعد متوجه شد باید زمین را ترک کند.

قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.

شایان ذکر است؛ بازیکنان استقلال بازی مقابل هوادار را به نوعی آخرین فرصت خود برای خودنمایی برای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی می پنداشتند تا شاید بتوانند نظر سرمربی تیم ملی را جلب و خودشان را در فهرست نهایی اعزامی تیم ملی به جام جهانی قرار بدهند.

افراد نزدیک به تیم استقلال معتقدند قایدی به خاطر از دست دادن احتمالی جام جهانی به شدت ناراحت است و اینکه با دلخوری زمین را ترک می کرده ربطی به ساپینتو نداشته است.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1689084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =