۰ نفر
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

مهر نوشت: تیم فوتبال استقلال امروز در حالی مقابل نساجی به میدان می‌رود که ساپینتو کمترین ریسک را در ترکیب اصلی تیمش انجام می‌دهد.

تیم فوتبال استقلال امروز و از ساعت ۱۶ در کرمان به مصاف نساجی می‌رود تا در صورت پیروزی در این بازی برای اولین بار عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست بیاورد.

بدیهی است که اهمیت این بازی به دلیل داشتن جام برای آبی پوشان مربی این تیم بسیار مهم است و از همین رو ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال ترجیح می‌دهد با کمترین ریسک تیمش را به میدان بفرستد.

شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات استقلال نسبت به دیدار قبلی که می‌توان در ترکیب اولیه آبی‌ها انتظارش را داشت، بازگشت هافبک باتجربه و ملی پوش این تیم مهدی مهدی پور به جمع ۱۱ نفره و نیمکت نشینی سعید مهری باشد.

با اینکه سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان ملی پوش آبی پوشان در آخرین تمرین این تیم دچار آسیب دیدگی شد، اما بعید به نظر می‌رسد که این آسیب دیدگی در حدی باشد که مانع از حضور وی در ترکیب اصلی تیمش باشد.

ممکن است ساپینتو در خط دفاع یک تغییر نسبت به دیدار قبلی داشته باشد که در این صورت، ابوالفضل جلالی در دفاع چپ جانشین سلمانی می‌شود. به جز آن ۳ بازیکن دیگر خط دفاعی همان نفراتی هستند که در دیدار قبلی هم حضور داشتند. بدین ترتیب که یامگا در دفاع راست حضور پیدا می‌کند و زوج غلامی - سیلوا نیز در قلب دفاعی هستند.

خط میانی استقلال به همان ترکیب ۳ نفره و آشنا باز خواهد گشت که از چشمی، مهدی پور و رضاوند تشکیل می‌شود. امروز آبی‌ها با دو هافبک دفاعی و یک هافبک رو به جلو بازی خواهند کرد. چشمی و مهدی پور در کنار هم دو هافبک دفاعی آبی پوشان هستند که چشمی بیشتر وظایف دفاعی را مقابل خط دفاعی بر عهده دارد تا مهدی پور به بازی سازی بپردازد. آرش رضاوند هم در ترکیب خط میانی آبی پوشان راس جلو بازی می‌کند و بیشتر از دیگران در امور تهاجمی حضور دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد امروز هم مثل دیدار قبلی آبی‌ها ارسلان مطهری در پیشانی خط حمله حضور خواهد داشت، بدیهی است که دو وینگر بوشهری این تیم حضور خواهند داشت تا با شکل‌گیری مثلث قایدی، محبی و مطهری، زهر خط حمله آبی‌ها بیشتر شود.

ترکیب احتمالی استقلال در یک نگاه به این ترتیب است: سید حسین حسینی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی)، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =