اقامت بیش از ۳۸۳ هزار نفر شش ماهه نخست امسال در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت بیش از ۳۸۳ هزار نفر شش ماهه نخست امسال در مراکز اقامتی استان خبر داد.

به‌گزارش خبرآنلاین لرستان، عطا حسن‌پور امروز پنج شنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: « از ابتدای سال تاکنون گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری وارد لرستان شده‌اند که ۳۸۳ هزار و ۲۹۵ نفر از آنها در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: از مجموع اقامت مسافران در استان لرستان از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیشترین اسکان مربوط به اقامتگاههای موقت از جمله کمپ‌ها و چادرهای مسافرتی با ۱۳۵ هزار و ۷۸۸ نفر و هتل‌ها با ۵۰ هزار و ۵۴۵ نفر بوده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۶۴۴ مورد بازدید نظارتی در استان صورت گرفته افزود: از این تعداد ۲۴۵ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۱۶۷ مورد دفاتر خدمات مسافرتی، ۱۳۳ مورد رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، ۶۵ مورد تذکر کتبی، ۲۸ مورد اخطار، ۵ مورد تشویق و یک مورد هم تعلیق مرکز پذیرایی بوده است.

حسن‌پور بیان کرد: لرستان با آب و هوایی مطلوب دارای ظرفیت‌ها و جاذبه های گردشگری زیادی در حوزه های متعدد تاریخی، فرهنگی و طبیعی است که در تمام فصول سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1691463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =