خراسان نوشت:

پرونده قتل در «پل مدیریت» به دیوان عالی کشور ارسال شد

پرونده قتل در «پل مدیریت» بعد از رسیدگی و صدور حکم قصاص در ملا ء عام از سوی دادگاه کیفری استان تهران، برای اعلام نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.به گزارش فارس، روز چهارشنبه 15 تیر امسال مرد جوانی روی پل عابر پیاده در منطقه پل مدیریت دختر جوان دانشجویی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و همراه وی را زخمی کرد ولی قبل از این که موفق به فرار شود توسط شاهدان حادثه دستگیر شد.بعد از انجام تحقیقات در دادسرای جنایی قاضی عزیزمحمدی و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و متهم را به قصاص در ملا ء عام محکوم کردند.پرونده روز یکشنبه به دیوان عالی کشور ارسال شد تا قضات دیوان عالی درباره آن اعلام نظر کنند.

تصادف شدید و ترافیک سنگین در بزرگراه صد متری فجر

در پی برخورد شدید دو خودرو در صد متری فجر مشهد، دو نفر زخمی شدند و ترافیک سنگینی در بزرگراه به وجود آمد. به گزارش خراسان این حادثه ظهر روز یکشنبه و بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی پراید و پیکان وانت در حد فاصل میدان سپاد و میدان امام حسین(ع) رخ داد که به گفته شاهدان عینی بر اثر برخورد وانت به خودروی پراید، خودروی پیکان وانت واژگون شد و به ۲ خودرو خسارات فراوانی وارد شد. این گزارش حاکی است به محض واژگونی خودروی وانت، مردم و رهگذران به کمک رانندگان دو وسیله نقلیه شتافتند و راننده وانت را به بیرون انتقال دادند. خوشبختانه در این حادثه به ۲ سرنشین این دو خودرو صدمه جدی وارد نشد و آنان دچار جراحات سطحی شدند، همچنین پس از تصادف بنزین فراوانی از دو وسیله نقلیه به بیرون نشت کرده بود و با توجه به ترافیک سنگین در بزرگراه و تجمع مردم هر لحظه احتمال بروز حادثه ای وسیع می رفت که با حضور امدادگران ایستگاه ۱۲ سازمان آتش نشانی، بلافاصله اقدامات ایمن سازی در مورد خودروها به عمل آمد و ترافیک سنگین بزرگراه نیز با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی رفع شد. علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در حال بررسی است.

 

نگهبان یک پاساژ به قتل رسید

نگهبان یک پاساژ در چهارراه شهدای مشهد به دست فرد یا افراد ناشناس در مشهد کشته شد. به گزارش خراسان، اوایل شب دوشنبه گذشته شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وجود جسدی در پاساژ خبر دادند. به دنبال دریافت این خبر، ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. آنان با تایید درستی خبر، قاضی ویژه قتل عمد را در جریان ماجرا گذاشتند. با حضور قاضی صفائیان در محل کشف جسد، تحقیقات در این باره آغاز شد. جسد مربوط به مردی حدود ۵۰ ساله بود که با وارد آمدن ضرباتی به ناحیه سر کشته شده بود. ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که مقتول نگهبان پاساژ بوده و هنگامی که پاساژ تعطیل بوده مورد ضرب و جرح فرد یا افراد ناشناس قرار گرفته و به قتل رسیده است. این در حالی است که هیچ گونه سرقتی نیز از پاساژ مذکور انجام نشده است. گزارش خراسان حاکی است: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، قاضی صفائیان دستورات ویژه ای را برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت صادر کرد.

 

عامل جنایت پس از ۹ سال فرار به دام افتاد

قاتلی که به خارج از کشور گریخته بود پس از ۹ سال فرار دستگیر شد. جوان ۲۷ ساله ای در سال ۸۱ در مشهد فردی را به قتل رساند و متواری شد. در پی وقوع این حادثه و با اعلام شکایت اولیای دم، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی برای دستگیری متهم فراری آغاز شد اما بررسی های آنان با توجه به شواهد موجود بیانگر آن بود که متهم به قتل به کشور افغانستان گریخته و در آن جا مخفی شده است. این گزارش حاکی است، اقدامات قانونی برای دستگیری متهم ادامه یافت اما از محل اختفای متهم در افغانستان سر نخی به دست نیامد تا این که پس از گذشت ۹ سال از این ماجرا، کارآگاهان پلیس آگاهی از طریق مخبران دریافتند که جوان ۲۷ ساله (متهم) دوباره وارد مشهد شده است.بنابراین آن ها با کسب مجوزهای قضایی موفق شدند محل اختفای متهم در مشهد را شناسایی و او را دستگیر کنند. بررسی های پلیس در این باره ادامه دارد.

 

سقوط جوان ۱۸ساله از پل منجر به مرگ وی شد

جوان ۱۸ساله زائر در مشهد بر اثر سقوط از پل زیرگذر اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) جان سپرد. دقایق اولیه بامداد روز گذشته، جوان ۱۸ساله ای که به مشهد سفر کرده بود به دلیل نامعلومی از روی پل زیرگذر اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) سقوط کرد و در دم جان باخت.در پی وقوع این حادثه، نیروهای انتظامی درمحل حضور یافتند و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی صفائیان(قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. با حضور مقام قضایی در محل، بررسی های قضایی در این باره آغاز و جسد این جوان برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    برای شما دوستان واقعا متاسفم کع اسم خودتونو گذاشتین خبر.... مثل اینکه شما تو ایران زندگی نمیکنید... خبر سیاست اقتصاد فرهنگ جامعه اندیشه دانش تاریخ بین الملل ورزش چند رسانه‌ای کاریکاتو رطنز حوادث کتاب وبلاگ داریم اما خبرهای مذهبی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواستم ایمیل بدم دیدم تو نظرات بدم بهتره... اونوقت میگن جریان انحرافی خوب چهارتا مثل شما میان دین و مذهب رو از زندگی مردم بیرون میکنن دیگه
  • فرزاد GB ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    بازم بوی مذهب طالبانی راه انداختی بدون نام این همه سایت مذهبی تلویزیون هم از صبح تا بوق شب در مورد مذهب بابا بی خیال شو دیگه دوستان خبر انلاینی این همه تلاش میکنن باز دنبال خراب کردنی چرا