عکس | موستانگ، هیولای درنده خود را به بازار معرفی کرد

گجت نیوز نوشت: کانسپت دیجیتالی فورد موستانگ رپتور R معرفی شد. این خودرو از طراحی ظاهری عضلانی بهره می‌برد. در ادامه با جزئیات طراحی این خودرو آفرودی آشنا خواهیم شد.

اسکار وارگاس و استوارت وب به عنوان دو طراح مستقل خودرویی توانستند کانسپت دیجیتالی فورد موستانگ رپتور R را بر پایه نسل جدید S650 فورد موستانگ طراحی کنند که با ظاهر عضلانی خود توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کنند. این دو طراح ادعا می‌کنند موستانگی را طراحی کردند که شایسته نشان رپتور است.

جزئیات طراحی موستانگ رپتور R

موستانگ رپتور R

طراحان ارتفاع فورد موستانگ رپوتور R را به دلیل سیستم تعلیق بازنگری شده، رینگ‌های جدید و لاستیک‌های آفرودی از سطح زمین به میزان چشمگیری افزایش دادند. از سایر تغییرات این کانسپت می‌توان به رکاب‌های جانبی جدید و قوس چرخ‌های پهن‌تر اشاره کرد.

موستانگ رپتور R

برای نمای جلو این خودرو از سپر سفارشی استفاده شده که به سپر فورد رنجر رپتور شباهت زیادی دارد و همچنین طراحان پخش پلاستیکی آن را نیز رنگ‌آمیزی نکردند. از سایر جزئیات طراحی این بخش می‌توان به فلاپ آلومنییومی، جلوپنجره با نوشته فورد و چراغ‌های LED اضافی در بخش جلو اشاره کرد.

Ford Mustang Raptor R

در نمای جلوی موستانگ رپتور R شاهد کاپوت برجسته هستیم که از وجود موتور 8 سیلندر قدرتمند در قلب این خودرو حکایت دارد. طراحان همانند بخش سقف و در پشتی برای کاپوت نیز از پوشش مشکی مات استفاده کردند. در نمای عقب این خودرو نیز شاهد نوشته فورد رپتور R روی صندوق، فلاپ بین چهار خروجی اگزوز و همچنین یک بال جدید هستیم.

موستانگ رپتور R

در حال حاضر فورد در خانواده رپتور مدل‌های برانکو، اف 150 و رنجر را به بازار عرضه می‌کند. البته فورد در آینده نزدیک یک مدل آفرودی را نیز به این خانواده اضافه خواهد کرد، اما بعید به نظر می‌رسد کانسپت دیجیتالی موستانگ رپتور R تولید و به بازار عرضه شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =