برگزاری ۵ دوره مربیگری و ۴ کارگاه آموزشی / آموزش را با جدیت دنبال می‌کنیم

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان از برگزاری ۵ دوره مربیگری و ۴ کارگاه آشنایی با تجهیزات فیتنس و بدنسازی طی هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نصیری با بیان این که آموزش یکی از اولویت‌های هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان است، گفت: ۵ دوره مربیگری را درنظر گرفته‌ایم که طی هفته‌های آینده آن‌ها را برگزار خواهیم کرد.
او افزود: دوره مربیگری بین المللی فیتنس یک دو ه معتبر است که با رایزنی با فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی مجوز برگزاری آن را اخذ کرده‌ایم و پس از پایان ثبت‌نام زمان دقیق برگزاری این دوره را که در آذر ماه است، اعلام می‌کنیم.
نصیری با تاکید بر برگزاری دوره به صورت تخصصی برای مربیان در استان کرمان گفت: دوره مربیگری تخصصی درجه 3 فیتنس بانوان، دوره مربیگری تخصصی درجه 3 فیتنس آقایان، دوره مربیگری تخصصی درجه 3 بدنسازی بانوان و دوره مربیگری تخصصی درجه 3 پرورش اندام آقایان دوره‌های دیگری هستند که ثبت‌نام آن‌ها انجام شده و زمان برگزاری کلاس نیز اعلام می‌شود.
او ادامه داد: بانوان و آقایان را به صورت برابر نگاه می‌کنیم و هر دوره‌ای را که برای آقایان برنامه‌ریزی کردیم، برای بانوان هم درنظر گرفتیم و معتقدیم که بانوان نیز به اندازه آقایان از این ورزش پرطرفدار سهم دارند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان به ۴ کارگاه پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: کارگاه آشنایی با تجهیزات بدنسازی ویژه اقایان با تدریس محمد علیپور، کارگاه آشنایی با تجهیزات بدنسازی ویژه بانوان با تدریس فرزانه عبداللهی، کارگاه آشنایی با تجهیزات فیتنس ویژه بانوان با تدریس سمیرا پورمیرزایی و کارگاه آشنایی با تجهیزات فیتنس ویژه آقایان با تدریس محمد علیپور از جمله کارگاه‌هایی هستند که برگزار خواهند شد.
به گفته نصیری؛ استقبال خوبی از این دوره‌ها صورت گرفته و برگزاری این کارگاه‌ها مطمئنا در ارتقاء سطح علمی و فنی مربیان کرمانی تاثیر جدی خواهد داشت.
نصیری می‌گوید: آموزش علمی و با کیفیت را در اقصی نقاط استان دنبال می‌کنیم و زمینه را برای برگزاری دوره‌های جدید در استان فراهم خواهیم کرد.
او در پایان با تشکر از ریاست محترم فدراسیون و رئیس کمیته آموزش فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی گفت: جا دارد از همه همکارانم در هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان تقدیر کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =