تجلیل از ۲۵ نفر از  بازنشستگان اداره کل بیمه سلامت لرستان

اداره کل بیمه سلامت استان لرستان به مناسبت هفته سالمند،با حضور مدیرکل،معاونین و روسای از ۲۵ نفر از بازنشستگان این اداره کل تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوند مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته سالمند،گفت:نگاه ما به بازنشستگان باید برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که بازنشستگان را آیینه شاغلین می دانند و بدانیم که یک روز همه ما نیز بازنشسته خواهیم شد و به همین دلیل احترام به بازنشستگان به منزله حرمت و احترام به خود ماست.

وی افزود: همه بازنشستگان که ۳۰سال از عمر خود را صرف خدمت به جامعه و آبادانی کشور عزیزمان کرده اند، از نظر ما نمونه هستند و باید قدر این عزیزان را بدانیم.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بر لزوم تکریم بازنشستگان تاکید کرد و افزود: قشر بازنشسته از تجربه های ارزشمندی برخوردار هستند که در کنار تکریم بایستی از آن ها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: بسیاری از بازنشستگان با وجود اینکه دوران خدمتشان به اتمام رسیده ، اما فعالیت های اجتماعی خود را متوقف نکرده اند و همچنان جامعه از اثرات و برکات خیر آن ها بهره‌مند می شود.

فتحی بیرانوند اضافه کرد:مجموعه بیمه سلامت لرستان همواره به دنبال افزایش روحیه تکریم بازنشستگان در جهت رساندن آنها به جایگاه واقعی و رفیع شان است.

لازم به ذکر است،در این مراسم از ۲۵ نفر اعم از مجتبی رفیعیان،احمد گودرزی،محمد علی منصور یاراحمدی،عبدالمجید دهنادی، محمد حسن قنبری، ملک نیاز گراوند،مهدی مودت نیا،عبدالعلی احمدیان،صید رحیم دارایی،احمد میر بیک سبزواری، فرشته قلایی،ناهید خزند،یداله فرهادنیا،معصومه چرخستانی،پروین غلامی یگانه، شوکت رحیمی پور،شهناز عسگری، احمد عبدلی، نبی اله رحیمی، حسین جوازی، علی محمد عالی پور،بهرام اسماعیلی،علی مرزبان،سید جلال الدین صدری و علی آجرلو بعنوان بازنشستگان اداره کل بیمه سلامت لرستان تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =