راه‌اندازی سیستم نسخه‌نویسی الکترونیکی در مطب‌های خصوصی لرستان

مدیر کل بیمه سلامت لرستان گفت :نسخه نویسی الکترونیکی را در ۳ شهر ازنا ،الیگودز و الشتر راه اندازی کرده ایم که این نسخه نویسی الکترونیکی باعث افزایش بهره وری در بیمه سلامت می باشد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوندگفت :نسخه نویسی الکترونیکی را در ۳ شهر ازنا ،الیگودز و الشتر راه اندازی کرده ایم  که این نسخه نویسی الکترونیکی باعث افزایش بهره وری در بیمه سلامت می باشد .
فتحی بیرانوند افزود :در سال گذشته ۵۶۵ هزار و۹۹۵ دفترچه چاپ شده که برای چاپ این تعداد  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت چاپ به دفاتر پیشخوان استان پرداخت کرده ایم.
وی تصریح کرد :اگر بحث نسخه نویسی اتفاق بیفتد باعث می شود یک مسیر امنی را از محل تجویز خدمت تا دریافت خدمت ایجاد کند و باعث کاهش خطای پزشکی و افزایش دقت می شود و همچنین  از تجویز القایی و بی رویه  دارو نیز جلوگیری می شود .
انتقال صدور دفترچه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت
مدیر کل بیمه سلامت لرستان گفت:از  ابتدای سال جاری صدور دفترچه بیمه مدجویان کمیته امداد  به بیمه سلامت انتقال داده شد و تعداد  ۳۱ هزار و ۴۵۰ جلد دفترچه برای مددجویان کمیته صادر  شده است که دربحث شناسایی بیمار و سهولت خدمات مفید واقع شده است .
وی افزود :مدد جویان کمیته امداد صاحب دفترچه بیمه سلامت، خدمات حمایتی آنها بر طبق هزینه و تعرفه  کمیته امداد پرداخت میشود .
فتحی بیرانوند بیان کرد: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۳۱۶ نسخه الکترونیکی تولید شده است و  این مهم در مطب ها و بخش خصوصی صورت گرفته است که این روند در استان ما  بسیار مطلوب می باشد
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =