همه عوامل شهرداری باید در خدمت مردم باشند

شهردار شهرکرد گفت: همه عوامل شهرداری باید در خدمت مردم باشند تا بتوانیم عادلانه رفتار کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از شهرداری منطقه یک با بیان اینکه شهرداری خانه مردم است و شهردار و پرسنل وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را بر عهده دارد، اظهارداشت: همه عوامل شهرداری باید در خدمت مردم باشند تا بتوانیم عادلانه رفتار کنیم و در همه امور مصالح مردم را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های شهرداری مرکزی باید به شهرداری مناطق واگذار شود، افزود: بسیاری از معطلی‌ها و نارضایتی‌ها به دلیل تمرکزگرایی در فعالیت‌های شهرداری است در صورتی که مسئولیت‌ها به مناطق واگذار شود، بسیاری از این موارد برطرف می‌شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: این اتفاق تاثیرات بسیار خوبی برای مناطق دارد اما در عین حال که حمایت و پشتیبانی لازم از آنها را انجام می‌دهیم در مقابل شهرداران مناطق باید پاسخگوی عملیات‌های خود باشند.

واحدیان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه شهر خاطرنشان کرد: نگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها باید ابتدا به جذب سرمایه‌گذار باشد و طرح‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر مدنظر قرار داده شود.

وی از مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری خواست از تجربیات سایر شهرهای کشور در زمینه راه‌های جذب و جلب سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها و طرح‌های شهر استفاده کنند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ورودی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد مراجعه ارباب رجوع به شهرداری مناطق زیاد است بنابراین علاوه‌بر تغییر در محل ورودی شهرداری منطقه باید فضای مناسب‌تری برای ارائه خدمات به شهروندان فراهم شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1694185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =