ارزیابی صد در صدی نوآموزان بدو ورود به دبستان چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت:برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ با ارزیابی ۲۱۹۰۰ نفر نوآموز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عباس داوطلب افزود:برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ با ارزیابی ۲۱۹۰۰ نفر نوآموز به پایان رسید. ‌

به گفته وی :۱۲ پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی ارزیابی هوش، کار غربالگری این نوآموزان را برعهده داشتند که در مجموع ۱۶۵۰ نفر ارجاع تخصصی هوش، ۳۴۰ نفر ارجاع تخصصی شنوایی، ۳۸ نفر ارجاع تخصصی جسمی -حرکتی و ۱۰۵۰ نفر ارجاع تخصصی بینایی شده اند که پس از ارزیابی دقیق و تخصصی در مدارس جایدهی شدند.

داوطلب ادامه داد: سنجش نو آموزان پیش دبستانی نیز تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه دارد و پیش بینی می شود تعداد ۱۲۰۰۰ نوآموز پش دبستانی نیز در این برنامه ارزیابی شوند.

وی در پایان افزود: ارزیابی صد در صدی نو آموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش اقدام میدانی ویژه ای بود که با حمایت‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان به بهترین وجه انجام شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1694549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =