عکس | تصاویر مخفیانه از غول سبز رنگ  لامبورگینی !

لامبورگینی در ژوئن 2019 با نمایش کانسپت آفرود هوراکان Sterrato، توجه علاقمندان را جلب کرد. شایعه تولید این مدل به سرعت در رسانه­‌ها و محافل خودرویی انتشار یافت مخصوصاً که اوایل سال جاری میلادی، تصاویر مخفیانه از نمونه آزمایشی یک هوراکان هم در اختیار رسانه‌­ها قرار گرفت. لامبورگینی هوراکان استراتو اکنون در قالب چند تصویر و یک فیلم کوتاه، رسماً معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین عامل تمایز بین این مدل با سایر نسخه‌های هوراکان، ریل‌های سقفی، قطعات پلاستیکی روی لبه گلگیرها، چراغ‌های روی سقف و دماغه و افزایش 47 میلیمتری ارتفاع از سطح زمین است، که آمادگی هوراکان استراتو برای بیراهه‌نوردی را به نمایش می‌گذارد.

عکس | لامبورگینی از غول سبز رنگ خود رونمایی کرد!

بازطراحی ورودی‌های هوا در کناره بدنه، طراحی متفاوت سپرها و حفاظت از بخش زیرین خودرو را نیز می‌توان در تصاویر تشخیص داد، درحالی‌که انتظار داریم که سیستم تعلیق تقویت شده در کنار سامانه چهار چرخ محرک قرار گرفته باشد.

عکس | لامبورگینی از غول سبز رنگ خود رونمایی کرد!

رینگ‌های 20 اینچی مشکی رنگ، تکمیل‌کننده ویژگی‌های ظاهری لامبورگینی هوراکان استراتو است.

عکس | لامبورگینی از غول سبز رنگ خود رونمایی کرد!

کانسپت استراتو به پیشرانه ده سیلندر متعلق به هوراکان Evo با 640 اسب‌بخار قدرت و همچنین سامانه تقسیم گشتاور و فرمانپذیری چهار چرخ مجهز شده بود. جای امیدواری است که نسخه نهایی نیز به همین موارد مجهز باشد.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1694994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =