رئیس فدراسیون: مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی در مواد پرتابه به میزبانی ارومیه برگزار خواهدشد

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ارومیه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، بنا داریم مسابقه جایزه بزرگ دوومیدانی در مواد پرتابه بصورت بین‌المللی در ارومیه برگزار کنیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هاشم صیامی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به این استان یکی از قطب‌های پرتاب چکش در کشور است، با تفاهم انجام گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی، تلاش خواهیم کرد بعد از تعطیلات عید نوروز، مسابقه جایزه بزرگ دوومیدانی در مواد چهارگانه پرتاب (پرتاب چکش، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه) در آب و هوای خوب این منطقه با عنوان گرامیداشت استاد قهرمان صادق موسوی در ارومیه برگزار کنیم.

وی افزود: تمام تلاش ما بین‌الملی بودن این رقابت است که در صورت قطعی نشدن حضور تیم‌ها و ورزشکاران خارجی برگزاری با بهترین ورزشکاران داخلی در دوره اول و در سالیان آتی بین‌المللی برگزار شدن آن خواهدبود.

صیامی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت رشته ورزشی دوومیدانی و دارا بودن بیشترین مدال در المپیک و بازی‌های آسیایی، تلاش فدراسیون، رونق دادن دوومیدانی با استفاده از ظرفیت‌های هیات‌های استانی است.

او در خصوص مسابقات بین المللی پیش رو نیز گفت: مسابقات آتی بین المللی دوومیدانی، مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی قزاقستان در بهمن‌ماه سال جاری و مسابقات صحرانوردی آسیا در نپال خواهدبود و هم اکنون نیز اردوی تیم‌های ملی در حال برگزاریست و انتخابی در دی ماه برگزار خواهدشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1695357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =