تصویب طرح جهاد تبیین و ابلاغ به دستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از تصویب طرح جهاد تبیین در شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری و ابلاغ به دستگاه های اجرایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی سپاه استان ، سردار علی محمد اکبری در مجمع عالی بسیجیان چهارمحال و بختیاری که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، گفت: گروه‌های اندیشه‌ورز، از جمع نخبگان و برگزیدگان استان تشکیل شده است و هرکدام دارای طرح‌ها و برنامه‌های متعدد هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در یک‌سال اخیر بیش از ۵۶ طرح از مجمع هیات‌های‌اندیشه ورز بسیج استان به گروه اندیشه‌ورزی ارسال شد که از این تعداد ۱۴ طرح پذیرفته و سه طرح در سطح استان در حال اجراست.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) با اشاره به اینکه جهاد تبیین از موضوعات مهم و مطالبه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این طرح در شورای فرهنگ عمومی نیز تصویب شده است.

به گفته وی، طرح سبک زندگی اسلامی به عنوان پایلوت در شهرک الهیه شهرستان بروجن در حال اجراست و امید است تا با پشتیبانی اجرایی از این طرح‌ها، طرح‌ها به سند تبدیل شود.

گفتنی است؛ مسئولان 4کارگروه اندیشه ورز بسیج استان در این جلسه به ارائه طرح های خود پرداختند.

رییس کارگروه سلامت، بهداشت و محیط زیست مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه با اشاره به اینکه این کارگروه از مردادماه سال ۱۴۰۰ در سطح استان فعال شده، گفت: با فعال شدن این مجمع ۲۰ نفر از جمعیت بسیج جامعه پزشکی عضو این کارگروه شدند و اولویت‌های مرتبط با حوزه بهداشت، سلامت و محیط زیست استان جمع‌آوری و بررسی شد و اجرای طرح‌های جوانی جمعیت، بهداشت دهان و دندان، پدافند غیرعامل در حوزه بهداشت نیز مد نظر است.

در این نشست رییس کارگروه زنان و خانواده شهرستان بروجن نیز در خصوص اجرای طرح محله اسلامی، رییس کارگروه بسیج اساتید در خصوص طرح جهاد تبیین و رییس کارگروه تحقیقات و آموزش شهرکرد نیز در خصوص بهره‌گیری و مدیریت آب و خاک طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

تجلیل از برگزیدگان مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، رونمایی از سند جهاد تبیین و آمایش سرزمینی، برگزاری انتخابات ارکان مجمع بسیج استان و سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از برنامه های این روز در مجتمع لاله شهرکرد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1696071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =