فرمانده سپاه یزد: یک سوم جمعیت استان در بسیج سازماندهی شدند

ایرنا نوشت: بنا به گفته فرمانده سپاه الغدیر یزد، یک سوم جمعیت بالای ۱۰ سال استان از اقشار مختلف جامعه تاکنون در سازمان بسیج سازماندهی و سالانه در برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله همکاری دارند.

سردار حسین زارع کمالی در آستانه هفته بسیج اظهار کرد: نیروهای بسیجی سازماندهی شده اعم از برادران و خواهران ماموریت‌های دینی، ملی و انقلابی خود را در ۱۱ شهرستان استان انجام می‌دهند.

وی با قدردانی از همکاری اقشار مختلف جامعه با بسیج ادامه داد: دفاع آگاهانه و حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی جزو رسالت اصلی بسیجیان در طول ۴۳ سال گذشته است.

فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: نیروهای مخلص بسیجی بر حسب ضرورت هرجا که کشور و انقلاب اسلامی به حضور آنها نیاز داشته باشد با آمادگی کامل به نقش آفرینی و تحقق اهداف مشغول هستند.

زارع کمالی به فعالیت ۲۲ قشر از بسیجیان در استان یزد خبر داد که که نمونه بارز آن حضور قوی نیروهای جانبرکف بسیجی در کنار سایر اقشار در موضوع کرونا و سیل در استان یزد بود.

وی تاکید کرد: نیروهای بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و غیره در کنار مسئولان و دولت به خدمت به جامعه و حل مسایل و مشکلات مشغول هستند.

فرمانده سپاه الغدیر یکی از برنامه‌های مهم بسیج را در فضای حال جامعه تلاش مجددانه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص در ۲ حوزه جهاد تبیین و کمک به تولید محتوا و امور فرهنگی ذکر کرد.

به گفته زارع کمالی جزو افتخارات بسیجیان است که در کنار مردم ، با مردم و برای مردم به نقش آفرینی مشغول هستند و با قدرت و درایت از دستاوردهای عظیم انقلاب و نظام جانانه دفاع می‌کنند.

وی بسیج را یک فرصت با ارزش در کشور ذکر کرد که باید همه مردم و مسئولان برای ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی به خصوص روحیه بسیج در جامعه تلاش داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1696918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =