ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص روند تصویب قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد، گفت: تصویب این قانون در مسیر خوبی قرار دارد و به نظر می‌رسد این قانون در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد فراز و فرودهای شماره‌گذاری خودرو فراز با بیان اینکه استاندارد دارای خطوط حداقلی است که باید توسط خودروسازان رعایت شود، گفت: در مواردی سازمان استاندارد خودروهایی را تایید می‌کند اما در تحقیقات میدانی نتایج دیگری حاصل می‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به کامیون هُوو، گفت: هُوو نیز در ابتدا مورد تایید قرار گرفت و پس از مدتی دوستان عدم تایید این خودرو را صادر کردند که نتایج نشان می‌دهد این خودرو نسبت به تریلرهای دارای 40 سال عمر درصد تصادفات بیشتری دارند چرا که سیستم نگهدارنده آن متناسب با بار در نظر گرفته نشده است و در خودروی فراز نیز این مسیر دچار اشکال است.

وی افزود: همکاران ما معتقدند استانداردهای ارتقا یافته این تریلر در حدی نیست که بتواند به عنوان کشنده مورد استفاده قرار بگیرد اما برای سایر کاربری‌ها مانعی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نهایتا اگر مراجع قانونی به پلیس ابلاغ کنند، پلیس چاره‌ای جز اجرای آن ندارد، گفت: اما پلیس در مورد استاندارد نبودن فراز اطلاع‌رسانی می‌کند تا بعدا توسط مردم در این مورد مزمت نشود.

47/231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =