اهدای کتابخانه شخصی مرحوم دکتر داود فیرحی

کتابخانه شخصی مرحوم دکتر داود فیرحی از سوی خانواده آن مرحوم به پژوهشکده اندیشه دینی معاصر اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین دکتر مهدی پورحسین مدیر پژوهشکده اندیشه دینی معاصر ضمن اعلام این خبر گفت: بیش از ۱۱۰۰ جلد کتاب به همراه پنج قفسه از کتابخانه شخصی مرحوم دکتر داود فیرحی ، استاد تمام دانشگاه تهران به کتابخانه پژوهشکده اندیشه دینی معاصر، از سوی خانواده محترم اهدا شده است.

پورحسین با اشاره به این نکته که تنوع در موضوع و کتاب های کمیاب در حوزه اندیشه سیاسی اسلام و ایران و فقه سیاسی از مهم‌ترین شاخص‌های این مجموعه اهدایی است افزود: این منابع اهدایی در زمینه‌های، تاریخ، علوم سیاسی ، فلسفه، دین، اسلام‌شناسی، فقه، تفسیر قرآن و کتاب های تالیفی خود نویسنده نیز می باشد. بعلاوه این مجموعه شامل تعداد زیادی نشریه و فصلنامه‌های تخصصی علوم سیاسی است از نمونه مجلات اهدایی این مجموعه می توان به فصلنامه شیعه شناسی، بانوان شیعه، علوم سیاسی، راهبرد، فرهنگ و اندیشه، فصلنامه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ، پژوهش های روابط بین الملل، فصلنامه حوزه و دانشگاه ، فصلنامه فقه اهل بیت ، فصلنامه پژوهش های روابط بین الملل، نقد و نظر ، و پژوهش نامه علوم سیاسی اشاره کرد .

مرحوم دکتر داود فیرحیپس از ابتلا به کرونا در سال 1399 در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده، و در 21 آبان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

۶۵۶۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1697249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =