این خودرو ۱۰ میلیون تومان دیگر گران شد/ قیمت جدید پژو، تیبا، سمند و تارا در بازار

بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند، به طوری که دیروز در اغلب خودروها شاهد رشد ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همراه با افزایش قیمت دلار، بازار خودرو نیز در مسیر صعودی قرار گرفته و هر روز گزارش‌های میدانی، از فتح قله‌های جدید قیمتی خودروها حکایت دارد.

این پیش‌بینی پیش از این از سوی کارشناسان نیز مطرح می‌شد؛ این‌که با توجه به روند افزایش قیمتی تورم، باید منتظر رشد قیمت دلار و به تبع، سایر کالاها در بازار بود.

در همین رابطه فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفته بود: روند تصحیح تورمی که روزهای اخیر مجددا شروع شده، تاثیر سیاست‌های غلط پولی و بی‌انضباطی مالی دولت است.

وی افزوده بود: به نظر می‌رسد این روند تصحیح که قبلا در بازه‌های طولانی‌تر اتفاق می‌افتاد و اخیرا تواتر زمانی کوتاه‌تری پیدا کرده، در نیمه دوم سال که کسری بودجه فزاینده‌تر می‌شود، ادامه پیدا کند.

این کارشناس صنعت خودرو در عین حال تصریح کرده بود: عدم حل و فصل پرونده هسته‌ای و بلاتکلیفی برجام هم نور امید افزایش حقیقی درآمدهای ارزی را از بین برده است.

زاوه تاکید کرده بود: به نظر روند افزایشی تورمی حتی با تشدید عرضه خودرو ادامه‌دار خواهد بود و احتمالا حداقل یک موج تصحیح تورمی دیگر هم تا آخر سال در بازار به راه خواهد افتاد.

این خودرو ۱۰ میلیون تومان دیگر گران شد/ قیمت جدید پژو، تیبا، سمند و تارا در بازار

آخرین قیمت خودرو در بازار

بر همین اساس، گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که امروز در حالی بازار خودرو آغاز به کار می‌کند که دیروز در اغلب خودروها شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم، به طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۳ میلیون تومانی قیمت، ۳۲۹ میلیونی شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۲ میلیون تومان گران شد و به ۳۸۹ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر، پژو ۲۰۷ اتومات با افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت، با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان فروخته شد. پژو پارس اتوماتیک هم با قیمت ۴۹۶ میلیون تومان در بازار خودرو فروخته شد.

در این میان، گزارش‌ها نشان می‌دهد سمند EF7 هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۳۷۰ میلیون تومان رسید. تارا دنده‌ای هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

از سوی دیگر، قیمت پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. قیمت پراید ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۹۰ میلیون تومانی ماند.

اما قیمت تیبا صندوقدار ۲ میلیون تومان گران شد و به ۲۰۹ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1697585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    23 1
    ای خدا دوچرخه هم‌نمی تونم‌ بخرم. شما هر روز می نوبسی ماشین‌انقدر گرون شد
  • شریف IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    19 1
    توی این آشفته بازارهردم بیل خودرویی!پول مرسدس بنز رامیدیم تیبا می‌خریم!!...حلبیهای بی کیفیت ناایمن وگرون