تجدید بیعت عشایر چهارمحال و بختیاری با آرمان های انقلاب اسلامی

معتمدین و سران ایلات و طوایف عشایر استان چهارمحال و بختیاری با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جمعی از معتمدین و سران ایلات و طوایف عشایر استان چهارمحال و بختیاری با حضور در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته بسیج، با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دیدار با معتمدین و سران ایلات وطوایف عشایری استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته بسیج گفت: قوم بختیاری بزرگ ترین قوم کشور هستند که ابتدا شیعه بودند و اگر امروز عده ای به نام بختیاری وارد شده اند و شعارهای ساختارشکنانه ای سرداده اند را نباید از بختیاری ها بدانیم، بلکه نشست و برخاست بختیاری با نام «علی (علیه السلام)» است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با توجه به صداقت و پایبندی عشایر بختیاری بسیاری از نقشه ها را دشمنان چیدند؛ اما امروز مردم لر، عشایر و بختیاری های ما کاملا معتقد به اسلام ناب محمدی هستند و شهدای بختیاری از اولین شهدای دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: بیعت بختیاری ها با امام خمینی(ره) باعث شد که از نخست وزیر وقت که هم نام ایل بختیاری بود برائت جستند و بزرگان بختیاری هم دین دار بودند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: پرچم شهید علیمردان بختیاری با نام لااله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی الله، مزین بود و عشایر بختیاری از اولین کسانی هستند که با امام بیعت کردند و شهدای بختیاری امروز چراغ راه ایل هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مردم عشایر در سراسر کشور، بخصوص عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری به دشمنان نشان خواهند داد اگر در مقابل دین ما و انقلاب ما بایستید، در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.

وی افزود: امروز در تمام دنیا اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام رعب و وحشت ایستاده است. امروز هویت ما دفاع مقدس است. در مقابل گروه های تکفیری هویت ما دفاع از حرم آل الله را خلق کردیم و امروز باید هویت پیشرفت خود را در مقابل تحریم ها عَلَم کنیم.

سردار اکبری ادامه داد: دشمنان چاره ای جز مقابله با ما ندارند، چون قدرتی ظهور کرده به نام اسلام و به زودی کاخ پوشالی دشمنان فروخواهد ریخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امروز افتخار ما مکتب اسلام است که نظیری مانند آن نیست و دیگر تاریخ و تمدن کهنی داریم که هیچ تمدنی قابل قیاس آن نیست.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته و قبل از انقلاب به دلیل بی لیاقتی پادشاهان، بخش هایی از خاک کشورمان را جدا کردند ولی بحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی علی رغم تحمیل جنگ بر ما یک وجب از خاک این سرزمین را نتوانستند جدا کنند و تمام دنیا در مقابل ما ایستاد؛ اما ما با مکتب علوی و حسینی در مقابل آنها ایستادیم.

سردار اکبری گفت: امروز هم مردم کشور ما و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ارادت خاصی به ولایت د ارند و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم فرمودند: من علاقه خاصی به این مردم دارم، اینها کسانی هستند که در مقابل استعمار و دشمن ایستاده اند.

وی گفت: من از زحمات مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری و هم از حضور شما و اعلام بیعت با انقلاب و رهبری تشکر می کنم. ما پا به رکاب رهبری ایستاده ایم. ۱۲۰۰ نفر از شهدای استان چهارمحال و بختیاری و ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور نشان بر دین مداری و انقلابی بودن عشایر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد:حران های متعدد بالغ بر ۵۰ بحران برای کشور از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان ما طراحی و اجرا کرده اند؛ اما در همه آنها شکست خوردند و به فضل الهی این فتنه اخیر هم جمع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در این دیدار گفت: به خاطر ارادت عشایر و ایلات لر و بختیاری، همیشه پادشاهان سعی می کردند این مناطق در محرومیت باشد و اینها به خاطر کینه ای بود که بخصوص رژیم پهلوی از این مردم داشتند.

حسینی صدر افزود: برخی شعارها که توسط عده ای خودفروخته سرداده می شود، دل همه ما را ریش کرده و زخم کهنه دوران پهلوی را زنده می کند. ما نبایدت اجازه بدهیم به کسانی که در پناه همین نظام به نوایی رسیده اند، علیه نظام اسلامی توطئه کنند.

وی ادامه داد: البته به گفته مقام معظم رهبری، بساط این شرارت و فتنه ها جمع خواهد شد و به قول امام، این امت قله های بزرگ را فتح خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این دشمنان حقیرتر و ضعیف تر از آن هستند که بخواهند گزندی به این نظام وارد سازند و کسانی که فریب خورده اند به دامن نظام برخواهند گشت.

حسینی صدر در پایان گفت: مطمئناً عشایر ما با بصیرت کامل در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1697718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =