هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری برتر اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه دوم هنر مند عکاس احمد تاجی در اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» در خوزستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت : اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» با حضورآیت الله موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجج اسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید طیب موسوی سرپرست مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز و جمعی از علما، مسئولان استانی، هنرمندان و موکب داران، در دارالقران الکریم اهواز ؛ با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنها به کار خود پایان دادکه بر اساس گزارش واصل شده از دبیر خانه سوگواره، در بخش مستند، برگزیدگان‌اول تا سوم به ترتیب محمد فرج صالحی، حمیدرضا فرطوسی و امید مدحج هستند. مسعود حیدری در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش پوستر، مهناز صابر پور، بهنام شیر محمدی و مجید کشاورزی اول تا سوم شدند و مریم طهرانی عنوان شایسته تقدیر را دریافت کرد.

در بخش عکس، سید مهدی حسینی رتبه اول، احمد تاجی هنر مند عکاس چهارمحال و بختیاری، رتبه دوم و اصغر احمدی رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش عرفان کوچاری شایسته تقدیر معرفی شد.

برگزیدگان عکس موبایلی نیز احمد عچرش، احسان قصدی و مقداد امیری معرفی شدند.

یادآور می‌شود، فراخوان اولین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» شهریور امسال از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سه بخش اصلی عکس، پوستر و مستند و بخش جنبی عکاسی با موبایل منتشر شدو

موضوعات سوگواره شامل: شاخصه‌های فرهنگ موکب‌داری، جلوه‌های خاص از خدمت‌رسانی در پیاده‌روی اربعین حسینی، موکب نقطه اتصال دو ملت ایران و عراق، بانوان و مواکب، خوزستان دروازه ورود تشیع و پایتخت موکب‌ها، مواکب خدمت‌رسانی به زوار پیاده در ایام شهادت امام رضا(ع)، گسترش فرهنگ موکب‌داری در سراسر ایران به مناسبت‌های مختلف، مواکب خانگی؛ خدمت رسانی به زوار در خانه‌های مردم ایران و عراق بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1697732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =