تهیه زمین ساختمان اداری مشکل اصلی معلولین چهارمحال و بختیاری

رئیس هیأت‌مدیره جامعه معلولین چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه هدف بهزیستی معلولان، نابینایان، ناشنوایان، ضایعات جسمی و حرکتی است که مشکل این جامعه تامین زمین برای ساختمان اداری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمخال وبختیاری، سیاوش نظری در یکصد و چهل‌ویکمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: جامعه هدف بهزیستی معلولان، نابینایان، ناشنوایان، ضایعات جسمی و حرکتی است که مشکل این جامعه تامین زمین برای ساختمان اداری است.

رئیس هیأت‌مدیره جامعه معلولین چهارمحال و بختیاری افزود: حدود ۳۳ هزار معلول در استان وجود دارد که حدود ۱۳ هزار نفر از این افراد معلول جسمی و حرکتی هستند.

وی از شورای شهر و شهرداری شهرکرد یک قطعه زمین برای ساختمان اداری تقاضا کرد و گفت: درخواست چندین کانکس برای سرپرستان معلول، بلیط رایگان از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ویژه معلولین و همکاری برای برگزاری اردو برای این جامعه را داریم.

درخواست رفع مشکلات ورزشی معلولان

نظری بیان داشت: ما در ورزش به ویژه فوتبال‌دستی قهرمان‌جهانی داریم اما در استان مکانی برای تمرین ورزش‌های دارت، تیراندازی، فوتبال‌دستی، تنیس روی میز و... برای معلولان فراهم نیست و درخواست داریم مجموعه مدیریت‌شهری مشکل را رفع کند.

وی در پایان با بیان اینکه کسی به جامعه معلولین رسیدگی نمی‌کند، گفت: حدود یک هزار و ۸۳۳ معلول خیلی شدید، حدود ۱۱ هزار معلول شدید و حدود ۱۰ هزار معلول متوسط، ۵۰۰ عضو در جامعه معلولین شهرکرد و حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر معلول نامشخص در استان داریم.

شایان ذکر است یکصد و چهل‌ویکمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد با حضور محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد، سیاوش نظری رئیس و اعضای هیأت‌مدیره جامعه معلولین چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =