دیدار استاندار و تعدادی از بسیجیان سازمان بسیج رسانه با خانواده شهید شهرانی

همزمان با هفته بسیج، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از بسیجیان سازمان بسیج رسانه با خانواده سرافراز تنها شهید عرصه رسانه ای استان، وهاب شهرانی کرانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و یادآوری رشادت های بسیجیان جان برکف در عرصه های گوناگون، شهید شهرانی را مصداق الگوی تمام عیار در زمینه های عقیدتی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دانست و گفت: از سالهای دفاع مقدس و در جبهه ها توفیق آشنایی با این رزمنده شهید عزیز را داشتم و افتخارم این است که با شهید والامقام، شهرانی همرزم بوده ام که تمام خلقیات، اخلاق و رفتار ایشان برای ما آموزنده است.

حیدری در ادامه گفت: ویژگی ممتاز شهید شهرانی تلفیق اخلاق با هنر بود که وظایف، کارها و مأموریت را با ذوق هنرمندانه در هم می آمیخت و این ابتکارات در نتیجه کارها و برنامه ها خیلی موثر بود وباعث شده بود ایشان به فردی خلاق، کارآمد و تأثیر گذار تبدیل شود که هم در کار و برنامه خود موفق بود و هم باعث الگوگیری دیگران از خود بود و در نهایت با روح اخلاص و فداکاری به درجه عالیه شهادت نائل شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز بسیجی گفت: همراهی استاندار محترم با بسیجیان بسیج رسانه در دیدار با خانواده معظم شهید، مایه دلگرمی و افتخار این قشر است و حضور در جمع باصفای خانواده شهید فرصت مغتنمی است که به برکت این ایام شامل حال ما شده است.

ربیعی گفت: حضور در محضر خانواده شهدا و استمداد از روح ملکوتی شهیدان، سعادتی است که نصیب محبان ایثارگران می شود و سازمان بسیج رسانه مفتخر است در سال ۱۴۰۱ برنامه های محوری و اجرایی خود از جمله شروع جشنواره رسانه ای ابوذر استان و رونمایی از پوستر آن را در منزل شهید شهرانی برگزار نموده و با کمک و امداد معنوی روح این شهید عزیز بتوانیم به اهداف انقلابی خود در بسیج رسانه برسیم.

وی افزود همکاری و هماهنگی خانواده شهید شهرانی، تنها شهید سعید عرصه رسانه ای و خبری استان با بسیج رسانه قوت قلب ما در اجرای برنامه هاست و زحمات و مساعدت آنان در کیفیت برنامه های این سازمان قابل تقدیر و سپاس است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =