بیش از ۸هزار فقره پرورنده تعزیراتی در قزوین رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به ۸هزار و ۸۸۵فقره پرونده تعزیراتی در هشت ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار که به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به ارائه گزارشی از بازرسی‌های بازار و روند رسیدگی به پرونده تخلفات واحدهای صنفی و خدماتی در سال جاری پرداخت.

او افزود: در هشت ماه نخست سال جاری به ۸هزار و ۸۸۵فقره پرونده تخلف در حوزه‌های؛ کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت بیش از ۹۰۷میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

این مسئول یادآور شد: در حوزه کالاهای اساسی از جمله: نان، برنج، مرغ و تخم مرغ، گوشت قرمز، شکر، روغن خوراکی، آرد و گندم با همکاری دستگاه‌های همکار، نظارت و بازرسی‌ها با شدت و جدیت دنبال می‌شود که فقط طی آبان ماه جاری به ۲هزار و ۲۲۱پرونده تخلف رسیدگی شده و متخلفان به بیش از ۲۲۹میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از بروز التهاب در بازار به ویژه اقلام اساسی مردم، برنامه‌ریزی پیشگیرانه و پایش مستمر بازار لازم و ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =