مهر نوشت:

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در خصوص دستاوردهای اطلاعاتی ایران اظهار داشت: وزارت اطلاعات در چند ماه اخیر دستاوردهای مختلفی در ابعاد گوناگون داشته است که در حوزه سایبری با توجه به برنامه ریزی های استکبار دستگاه اطلاعاتی کشور توانسته است موفقیت خوبی در این زمینه بدست بیاورد و نقشه های دشمنان را با ناکامی مواجه کند.

وی افزود: همچنین در حوزه ضد جاسوسی به توانمندی​های بسیار خوبی رسیده ایم و توانسته ایم بسیاری از تحرکات و اقدامات دشمن را در این زمینه خنثی و نفوذ معنا داری را در مجموعه های دشمن داشته باشیم.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در خصوص دستاوردهای جدید صنعت دفاعی کشور گفت: محصولات تولیدی در صنایع دفاعی کشور متنوع است و ما در حوزه های الکترونیک و الکترو اپتیک محصولات زیادی داریم که بخشی از آنها افتتاح شده و بخش دیگر در آستانه افتتاح است.

وی افزود: همچنین در حوزه موشکی برنامه های جدیدی در دستور کار داریم و برنامه های جدید نیز در حوزه مسائل فضایی در حال جریان است.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر از تولید هواپیمای گشت دریایی در صنایع دفاعی داد و افزود: این محصول که هم اکنون در صنایع دفاعی در حال تولید است می تواند در حوزه نظامی و گشت دریایی کاربرد زیادی داشته باشد که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک آن را وارد نیروهای مسلح کنیم.

 سردار وحیدی در خصوص ویژگیهای این هواپیمای گشت دریایی گفت: این محصول می تواند با مداومت بالای پروازی و با داشتن زیر سیستمهای اپتیکی و راداری حوزه های مورد نظر را مورد تعقیب قرار دهد و نسبت به گشت شناسایی، در منطقه مورد نظر نیروهای مسلح عمل کند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =