معرفی بازی های پرطرفدار ارز دیجیتال

اخیرا بازی های بلاک چینی یا به اصطلاح بازی های ارز دیجیتال، از مشهور ترین پروژه های کریپتویی به شمار می آیند و افراد بسیاری از طریق این حوزه به کسب درآمد های میلیونی مشغول هستند.

این نوع بازی ها که اخیرا در بازار به وفور یافت می شوند، به لطف بهره وری از تکنولوژی بلاک چین، تمرکز زدایی را در صنعت گیمینگ اعمال کرده اند. اما غیر متمرکز بودن بازی های بلاک چینی تنها مزیت این پلتفرم ها نبوده و امکان کسب درآمد های بالا و آسان است که بازیکنان از سراسر جهان را به خود جذب می کند. البته در این بین، پروژه هایی که از ارزش پایین تری برخوردار بوده و ارزش سرمایه گذاری کمتری را به همراه دارند نیز در بازار یافت می شود. به همین دلیل برای موفقیت در عرصه بازی های بلاک چینی، ابتدا باید با بهترین بازی های ارز دیجیتال آشنایی داشته و سرمایه خود را در بازی های صحیح وارد کنید. در ادامه 5 مورد از بهترین بازی های بلاک چینی را برای شما عزیزان نام برده ایم.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

به جرأت می توان گفت اکسی اینفینیتی یکی از محبوب ترین بازی های مخصوص کسب درآمد است که به صورت منبع باز در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. درواقع اکسی اینفینیتی یک پلتفرم سه بعدی است که در آن بازیکنان می توانند به بازی و سرگرمی، کسب درآمد، خرید و فروش اکسی ها، جمع آوری NFT و ... بپردازند. اکسی اینفینیتی الهام گرفته از بازی نوستالژی پوکمون است و تا حد زیادی به این بازی شباهت دارد. در محیط بازی اکسی اینفینیتی، بازیکنان باید موجودات بامزه و جذابی که اکسی(Axies)، نام دارند را پرورش بدهند. این اکسی ها به شکل NFT در اختیار بازیکنان قرار می گیرند و امکان خرید و فروش شدن را دارند. همچنین در طول گیم پلی، شما می توانید از طریق اکسی ها به مبارزات جذاب پرداخته و در ازای آن پاداش دریافت کنید و یا اکسی ها را معامله کنید. هر چه موجودات اکسی را بیشتر پرورش دهید و به آن ها رسیدگی کنید، با قیمت بالا تری نیز به فروش می رند.

شاید این مقاله برای شما مفید باشد: NFT چیست؟

دیسنترالند (Decentraland)

دیسنترالند یک دنیای مجازی است که به شما امکان می دهد با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، قطعات زمینی که در این پلتفرم وجود دارد را خرید و فروش کنید. مالکان زمین در این بازی، قدرت ترسیم سیاست های جهان و تعیین نحوه رفتار آن را دارند. برای شروع این بازی جذاب، تنها کافیست یک آواتار شخصی سازی شده بسازید و از طریق آن وارد دنیای مجازی دیسنترالند شوید، با سایر کاربران در ارتباط باشید و ماجراجویی خود را در این محیط بازی جذاب شروع کنید. برای آنکه خرید و فروش زمین ها را آغاز کنید، ابتدا باید توکن بومی این پلتفرم یعنی MANA را خریداری کرده و سپس از اقلام درون بازی بهره مند شوید. لازم به ذکر است اگر تمایل به داشتن توکن های مانا دارید، این قابلیت وجود دارد که خرید تتر را در پلتفرم های معاملاتی مشهوری همچون صرافی تتر انجام دهند و در صرافی های جهانی تتر را به مانا تبدیل کنید.

سندباکس (Sandbox)

سندباکس یک پروژه متاورسی بسیار جذاب و محبوب است که در آن بازیکنان می توانند دنیا های مجازی خلق کنند و از تجربیات بازی خود کسب درآمد کنند. این پلتفرم دارای طیف وسیعی از جهان ‌های مختلف برای انتخاب است که از محبوب ترین آن ها می توان به Jam Land و The Walking Dead Land، اشاره کرد. در داخل بازی سندباکس، می‌ توانید زمین‌ هایی را خریداری کنید که قطعاتی از املاک دیجیتال هستند. این زمین ها نیز مانند سایر بازی ‌های رمزنگاری که تاکنون در مورد آنها صحبت کرده ‌ایم، به شکل NFT قابل معامله می باشند. برخی از زمین های سندباکس با نرخ های میلیونی خرید و فروش می شوند که این امر ساخت و ساز و خرید و فروش زمین های مجازی سندباکس را تبدیل به تجارتی پر رونق کرده است. علاوه بر این، شما می توانید اقدامات دیگری نیز از قبیل خرید و فروش توکن SAND، معامله در بازار NFT و شخصی سازی آواتار های درون سندباکس برای کسب درآمد انجام دهید.

ایلوویلیوم (Illuvium)

ایلوویوم به بازیکنان این امکان را می دهد که در یک دنیای فانتزی سفر کرده و با موجوداتی به نام ایلوویال(Illuvials) مبارزه کنند. هدف جمع آوری این موجودات و استفاده از آنها برای مبارزه با بازیکنان دیگر است. Illuvial ها NFT هایی هستند که می توانند در بازارهای آنلاین مبادله یا فروخته شوند. همچنین می توانید از آنها در ماموریت های خود در بازی و برای تکمیل چالش ها استفاده کنید. Illivial ‌هایی که جمع ‌آوری می ‌کنید، می ‌توانند سفارشی شوند چرا که هر کدام به یک طبقه و وابستگی مجزا تعلق دارند. هر چه ایلوویال های شما در بازی بیشتر بجنگند، قدرتمندتر و ارزشمندتر می شوند. شایان ذکر است، توکن بومی بازی ILV از سال 2021 تاکنون شاهد رشد بیش از 800 درصدی بوده است.

شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد: روش های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

استار اطلس (Star Atlas)

با تمام هیاهویی که پیرامون بازی‌ های مبتنی بر بلاک‌ چین وجود دارد، استار اطلس را می توان یکی از بهترین ها معرفی کرد. استار اطلس یک بازی ویدئویی استراتژیک است که مبتنی بر بلاک چین محبوب سولانا ساخته شده است. استار اطلس نیز یکی از پلتفرم های متاورسی محسوب می شود و از طریق NFT ها و گرافیک های سینمایی جذاب، محیطی شگفت انگیز را به بازیکنان خود ارائه می دهد. بازیکنان در متاورس Star Atlas، همان شهروندان استار اطلس هستند که می ‌توانند فضا را کشف کنند، توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد و یا معامله کنند. استار اطلس بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است و بنابراین، از توان عملیاتی بسیار بالا شبکه بهره می برد که از 50000 TPS (تراکنش در ثانیه) پشتیبانی می کند. بازی Star Atlas به منظور تقلید از نحوه عملکرد بلاک چین، با انگیزه هایی برای حفظ و ایمن سازی اکوسیستم Star Atlas طراحی شده است. برای مثال، جنبه استراتژی بزرگ بازی، بازیکنان را تشویق می ‌کند تا امپراتوری خود را با استفاده از طرح ‌های تاکتیکی تهاجمی و تدافعی گسترش دهند. بنابراین، در حالی که بازیکن با پلتفرم بازی تعامل دارد، در عین حال به امنیت شبکه نیز کمک می کند.

معرفی بازی های پرطرفدار ارز دیجیتال

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1700423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =