۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه نماز عید فطر امسال در دانشگاه تهران برگزار می شود گفت: 60 خودرو آتش نشانی در اطراف محل برگزاری نماز عید فطر مستقر می شوند.

واحد مرکزی خبر نوشت: محمد احمدی بافنده در خصوص آماده سازی محل برگزاری نماز عید سعید فطر با بیان اینکه شهرداری تهران برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن نماز عید فطر هماهنگیهای لازم را با ستاد نماز جمعه به عمل آورده، اظهار کرد: اقداماتی همچون آماده سازی محل نماز عید فطر، بحث نظافت، رفت و روب، همسطح سازی ، پاکسازی جوی ها ومسیرها، لکه گیری آسفالت ونصب چهار وضو خانه جدید به انجام رسیده است .

وی ادامه داد : یکی از سرویسهای بهداشتی برای بانوان در بلوار کشاور که محل برگزاری نماز خانمها است، نصب شده و تمامی سرویسهای بهداشتی که داخل پارک لاله و دانشگاه تهران وجود دارد برای نماز عید فطر توسط شهرداری آماده سازی و بهسازی شده است.

احمدی بافنده افزود: در اطراف محل برگزاری نماز عید فطر تعداد زیادی وزارتخانه و ساختمانهای دولتی وجود دارد که اگر سرویسهای بهداشتی اشان را در اختیار نمازگزاران قرار دهند می توان جمعیت بیشتری را برای برگزاری نماز عید فطر دعوت کرد، چرا که شهرداری نمی تواند وسط خیابان سرویس بهداشتی نصب کند .

وی در ادامه با تاکید اینکه بهترین خدمت به زائرین آماده سازی محیط طهارت برای آنها است، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز پیش از برگزاری نماز عید فطر محل برگزاری نماز را با نظافت و رفت و روب آماده سازی کرده و حین برگزاری نماز نیز اکیپ هایی به نظافت محیطی پرداخته و در پایان مراسم نیز با استفاده از ظرفیت پیمانکاران به سرعت نظافت محل به انجام خواهد رسید.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران همچنین اظهار کرد: با همکاریهایی که با ستاد نماز جمعه به وجود آمده ، آماده سازی سیستمهای صوتی توسط شهرداری تهران برای بیرون از محیط دانشگاه و مکانهایی که پیش بینی می شود صفوف نمازگزاران امتداد یابد به انجام رسیده است.

احمدی بافنده با بیان اینکه 30 کانکس برای اکیپهای صوتی آماده سازی شده، افزود: همچنین کار ترمیم و بهسازی جداول و تامین روشنایی اطراف محل برگزاری نماز عید فطر صورت گرفته است.

وی همچنین از آمادگی تمام ظرفیت آتش نشانی برای مراسم نماز عید فطر خبر داد و گفت: در این مراسم 60 دستگاه خودروی آتش نشانی مستقر خواهند شد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران همچنین به اقدامات فرهنگی در مراسم روز عید فطر اشاره کرد و افزود: در این مراسم 22 ایستگاه فرهنگی راه اندازی شده و به توزیع بسته های فرهنگی می پردازند.

 /6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =