۱۴پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی تکمیلی در قزوین صادر شد

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی هشت ماهه گذشته ۱۴پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در این استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید آبرودات مصلایی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: ۱۴پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، طی هشت ماهه گذشته در استان صادر شده که این تعداد پروانه با ظرفیت تولید ۵۳هزار و ۸۳۸تن و جذب مواد خام کشاورزی ۸۵هزار و ۹۹۵تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی دو هزار و ۳۷۰میلیارد ریال هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۲۸۱نفر در منطقه فراهم شده است.

این مقام مسئول گفت: این پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های بسته‌بندی تخم مرغ، بسته‌بندی عسل، تصفیه و بسته‌بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی است.

او ادامه داد: همچنین طی همین بازه زمانی ۳۳جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۴۷۲هزار و ۹۰۸تن و جذب مواد خام ۷۶۴هزار و ۹۷۰تن است.

مصلایی افزود: بیش از ۲۲هزار و ۷۷۹میلیارد ریال برای احداث این واحدهای تولیدی هزینه می‌شود تا اشتغال برای یک هزار و ۱۷۷نفر ایجاد ‌شود.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارکرد: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه‌های سیب‌زمینی نیمه‌آماده منجمد، سردخانه دو مداره، انواع میوه خشک، روغن خام زیتون، روغنکشی زیتون، بسته‌بندی مواد غذایی، خوراک آماده طیور و فرآوری و کنسرو زیتون است.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1700989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =