7 پروژه بزرگ عمرانی در 4 شهرک صنعتی مازندران در حال انجام است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: در سال جاری 7 پروژه زیرساختی هدایت آبهای سطحی و زیرسازی و آسفالت، در 4 شهرک صنعتی استان با تأمین اعتبار 273 میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یاسر امینی با اعلام اینکه عملیات اجرایی زیرساختها، برای سهولت حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در شهرکها و نواحی صنعتی انجام می گیرد افزود: با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی و لزوم مقابله با تحریمهای ددمنشانه استکبار جهانی، اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی شهرکها و نواحی صنعتی با سرعت در زمان و دقت در کیفیت، انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: پروژه های تکمیل هدایت آبهای سطحی و زیرسازی و آسفالت در 4 شهرک صنعتی استان در حال اجرا می باشد.

امینی تصریح کرد: پروژه های تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 2500 متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت 17500 مترمربع با اعتبار 69 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بابلسر، تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 3800 متر و زیرسازی و آسفالت به وسعت 30 هزار مترمربع با اعتبار 56 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بهشهر فاز2، تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 4200 متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت 33600 مترمربع با اعتبار 71 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی و زیرسازی قسمتی از معابر داخلی به وسعت 30 هزار مترمربع در شهرک صنعتی شهدای میاندورود، در حال انجام است.

وی اظهار داشت: برای اجرای مجموع پروژه های تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 10500 متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت 111 هزار و 100 مترمربع در این 4 شهرک صنعتی، مجموعاً مبلغ 273 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت تأمین اعتبار شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =