۶۱ نفر
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
معرفی متخصص پیکرتراشی در تهران

اگر می ‌خواهید بدن خوش ‌فرمی داشته باشید و از شر چربی ‌های مزاحم نجات پیدا کنید، پیکرتراشی در تهران یک ایده هیجان ‌انگیز برای شما است. 

پیکرتراشی ، نوعی جراحی زیبایی است که هم برای خانم ‌ها و هم برای آقایان انجام می‌ شود. در این مقاله به طور کامل با پیکرتراشی آشنا خواهید شد.

پیکرتراشی در تهران چیست؟

پیکرتراشی یک عمل زیبایی است که خوش ‌اندامی و ظاهری ایده آل را به شما هدیه می ‌دهد. اگر بارها و بارها رژیم ‌های غذایی مختلف را امتحان کرده‌ اید و نتیجه نگرفته‌ اید یا در انجام ورزش ‌های لاغری با شکست مواجه شده‌اید، پیکرتراشی در تهران را امتحان کنید.

انواع پیکرتراشی در تهران

این روش به دو صورت بدون جراحی (بدون بیهوشی و به‌صورت سرپایی) و یا با عمل جراحی انجام می‌ گردد. اغلب، روش ‌های جراحی به علت ماهیت تهاجمی بودن آن همراه با بیهوشی انجام می ‌شود و بیمار ناچار است دوران نقاهت طولانی ‌تری را تجربه کند. به همین دلیل افراد به دنبال روش ‌های کم‌ خطر هستند که در مدت‌ زمان کوتاهی آن ‌ها را به اندام دلخواهشان برساند.

در اولین جراحی ‌هایی که به‌ منظور کاهش چربی ‌های شکم انجام می‌ شد، قسمتی از چربی و پوست شکم بریده می ‌شد و پس از آن دو طرف شکم را به یکدیگر می‌ دوختند. با گذشت زمان، پزشکان دریافتند که این روش نه ‌تنها تکنیک مناسبی نیست؛ بلکه باعث جابه‌جا شدن ناف می ‌گردد.

پیکرتراشی در تهران بدون عمل جراحی

تعدادی از تکنیک ‌های بدون جراحی که به ‌منظور پیکرتراشی در تهران استفاده می ‌شود، در زیر آمده است :

  • لیپوماتیک
  • لیپوساکشن
  • لیپوست
  • لیپولیزر
  • بادی جت
  • ابدومینوپلاستی
  • کرایولیپولیز
  • اولترا زد

معرفی متخصص پیکرتراشی در تهران

در ادامه مقاله به شرح هر یک از این تکنیک ‌ها می ‌پردازیم.

شرح انواع پیکرتراشی در تهران

  • لیپوماتیک

در کلینیک پیکرتراشی، در اندامی که قرار است تحت عمل قرار گیرد، یک سوراخ میلیمتری ایجاد می‌گردد. دستگاه از طریق این سوراخ وارد بافت‌های چربی شده و با کمک امواج فرابنفش آن‌ها را از بین می‌برد. دستگاه همچنین با تزریق محلول بی‌حسی مانع از ایجاد درد و خونریزی می‌شود. در پایان چربی‌های محلول به همراه ماده بی‌حسی از طریق منافذ بدن به بیرون منتقل می‌شوند.

این دستگاه دارای ایمنی بالایی بوده و هنگام برخورد با بافت‌های غیر چربی متوقف می‌گردد. در نتیجه احتمال پارگی اندام‌های داخلی و سوختگی پوست به‌شدت پایین می‌آید. ازآنجایی‌که چربی‌های خارج شده سالم هستند و آسیبی به آنها وارد نشده است، می‌توان از آن‌ها برای زیباسازی و فرم دهی به دیگر اندام‌های بدن بهره برد.

بعد از انجام عمل لیپوماتیک در تهران، تورم و کبودی در نواحی ای که تحت جراحی قرار گرفتند، ایجاد می‌شود که کاملاً طبیعی بوده و پس از گذشته یک تا دو ماه به طور کامل از بین می‌رود. در این نوع از پیکرتراشی در تهران استحکام پوست حفظ شده و حتی موجب تقویت بدن می‌شود. همچنین به بافت‌ها، اعصاب و عروق بدن کوچک‌ترین آسیبی وارد نمی‌شود.

  • لیپوساکشن

در روش لیپوساکشن، در نواحی هدف، بریدگی‌های کوچکی ایجاد می‌شود تا از طریق این برش‌ها دستگاه مکش چربی‌های اضافی را خارج کند. چربی‌های خارج شده نمی‌تواند برای فرم دهی به سایر قسمت‌ها استفاده شود چرا که توسط حرارت سوزانده شده و پس از آن به بیرون از بدن منتقل می‌شوند.

لیپوساکشن می‌تواند برای شکم، پاها، سینه، پشت، گردن و صورت استفاده شود. این روش پیکرتراشی در تهران با کبودی، تورم و درد همراه است که نیاز به مصرف مسکن دارد.

  • ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی به سه روش کامل، جزئی و محیطی انجام می‌گردد که باتوجه‌به وضعیت جسمی و انتظاراتتان از عمل، روش مناسب به شما توصیه می‌شود. این روش پیکرتراشی در تهران برای ازبین‌بردن چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم، کمر و پایین پهلوها انجام می‌شود تا اندامی ساعت شنی و زیبا را به وجود آورد. همچنین در این جراحی، عضلات ضعیف که دچار تغییر شکل شده‌اند، به حالت اول بازگردانده می‌شوند.

  • بادی جت

بادی جت نوع دیگری از لیپوساکشن است که برای ازبین‌بردن چربی‌های عمیق استفاده می‌شود. در این شیوه، به‌وسیله جریان ملایمی از مایعات شور، چربی‌ها برداشته می‌شود و سپس توسط ساکشن از بدن خارج می‌گردد. به دلیل این که در این روش از پیکرتراشی در تهران، چربی‌ها به‌آرامی و ملایمت جدا می‌شوند، میزان کبودی بدن پس از عمل کم بوده و دوره نقاهت آن کوتاه‌مدت است. این روش ایمنی بالایی دارد و به رگ‌های خونی، اعصاب و بافت‌های اطراف چربی‌ها آسیب نمی‌زند. برای ازبین‌بردن چربی‌های موضعی در نواحی شکم، پهلو، بازوها، زانوها، غبغب، لگن و ران‌ها شیوه مناسبی است.

  • کرایولیپولیز

کرایولیپولیز، روشی غیرتهاجمی برای پیکرتراشی در تهران است که رسوبات چربی را از طریق قراردادن آن‌ها در معرض دماهای پایین نابود می‌کند. تحقیقات نشان داده مقاومت چربی‌های زیرپوستی در برابر سرما نسبت به دیگر بافت‌های بدن پایین‌تر است. در نتیجه با فرایند سرمایش سلول‌های چربی، بدون این که به بافت‌های اطراف سلول‌ها آسیبی وارد شود، آن‌ها را از بین می‌برند. کرایولیپولیز به میزان زیادی چربی‌های بدن را کاهش می‌دهد؛ اما راهکاری دائمی نیست و لازم است فرد از رژیم غذایی مناسب پیروی کرده و ورزش کند.

پیکرتراشی و مزایای آن

  • مدت‌زمان انجام پیکرتراشی در تهران بسیار کوتاه است و در طی چند جلسه در دوهفته به اتمام می‌رسد.
  • تورم و ترشحات به‌ندرت اتفاق می‌افتد.
  • احتمال اینکه عفونت ایجاد شود، بسیار کم است.
  • تا به حال موردی از آمبولی چربی مشاهده نشده است.
  • پس از انجام جراحی، فرد مرخص شده و احتیاجی به بستری شدن ندارد.
  • فرم دهی به پوست نیز قابل انجام است.
  • میزان خستگی و احتمال صدمه به بدن کمتر بوده و به همین دلیل نسبت به سایر جراحی‌ها آسان‌تر انجام می‌شود.

کلینیک پیکرتراشی

همان‌طور که بیان شد، پیکرتراشی در تهران نیز مانند سایر جراحی‌های زیبایی با عوارضی همراه است. برای به‌حداقل‌رساندن عوارض و جلوگیری از آسیب به اندام‌های بدن، لازم است که پیکرتراشی تحت‌نظر پزشک متخصص و باتجربه در کلینیک‌های معتبر انجام شود. در کلینیک vip چربی‌ها بدون خونریزی و درد و با کمترین عوارض از بدن خارج می‌شوند. همچنین به علت انجام‌شدن این جراحی‌ها توسط پزشک مجرب، دوره نقاهت آنها بسیار کوتاه و بین ۳ تا ۷ روز است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =