تهاجم فرهنگی و اقتصادی از اهداف دشمن است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: جهاد تمام نشده، بلکه عرصه خدمت تغییر پیدا کرده است، اکنون تهاجم دشمن از نظامی به تهاجم فرهنگی و اقتصادی تغییر پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان آوج که در محل امامزاده محمدطاهر(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شعار زن زندگی آزادی از محوری‌ترین شعارهای جمهوری اسلامی است و اکنون دشمن به دنبال این است که آن را به نفع خود و برای جنایت‌های خود مورد استفاده قرار داده و اذهان عمومی را تشویش کند که در مقابل عزم راسخ ملت بیدار و هشیار جمهوری اسلامی درمانده است.

او با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای گرانقدر و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان به درخت تنومند امروز تبدیل شده است، افزود: همگان در هر کسوت و جایگاهی، عزت و اقتدار امروز ملت شریف ایران را مدیون گذشت و فداکاری ایثارگران هستند.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران باید نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه مطالبه‌گر باشند، گفت: با نقدهای دلسوزانه می‌توان نسبت به رفع نقایص اقدام کرد و در برابر فسادها و بی‌عدالتی‌ها ایستاد.

این مقام مسئول ادامه داد: ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم آنان و همچنین فداکاری و وفاداری جانبازان به تاسی از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید با تمسک به شهدا به کار خود برکت بدهیم، جهاد تمام نشده، بلکه عرصه خدمت تغییر پیدا کرده و اکنون اهداف دشمن از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی و اقتصادی تغییر پیدا کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =