کی‌روش برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کند!

وزیر ورزش و جوانان از حمایت این مجموعه برای برنامه ریزی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام‌ملت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی بعد از حضور کاروان تیم ملی در تهران، حمید سجادی در جمع خبرنگاران و در میان سوالات پرتعداد آن درباره آینده نیمکت تیم ملی، مدعی شد که از کادر کنونی برای حضور در جام ملت‌ها نیز حمایت صورت خواهد گرفت.

وزیر ورزش در ابتدا با اشاره به حضورش در جمع بازیکنان طی دیدارهای جام جهانی قطر گفت:کنار تیم ملی که آدم خسته نمی‌شود. خدا را شکر و توفیق حضور جام‌جهانی هم ارزشمند بود. بازی‌ها را هم که دیدید. بچه‌ها در بازی آخر خیلی تلاش کردند و همین الان در پرواز هم تعریف می‌کردند و دوست داشتند صعود کنند. بسیار افسرده و ناراحت بودند از اینکه آن گل را دریافت کرده بودند. به هر حال بازی فوتبال است و در دوحه قطر هم که بودیم خود قطر بابت نتایج ناراحت بودند.من خودم فوتبالی نیستم و فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. بازیکنان واقعا تک به تک‌شان حرفه‌ای و خوب و با عاطفه هستند. برایم تعریف کردند که چه نذر و نیازهایی کردند که برنده شوند و چگونه توسل گرفتند. برای من تعریف کردند.
سجادی با اشاره به شرایط ملی‌پوشان طی دیدارهای برگزار شده در این رقابت‌ها گفت: ورزش که باید کار حرفه‌ای خودش را انجام بدهد. کار حرفه‌ای خودمان را در تمام رشته‌ها انجام بدهیم. بعد از بازی انگلیس بچه‌ها خیلی زود خودشان متوجه شدند و با مدیریت آقای کی‌روش تیمی که شش گل خورده بود بازی با ولز دیدید چطور آماده شد. بازی خوب و برد مقابل ولز واقعا ارزشمند بود. این بازی نشان داد انصافا فوتبال ما جایگاه خوبی دارد و بازیکنان ما خیلی خوب هستند و عاطفی و دنیا دیده و حرفه‌ای هستند. من به عنوان خدمت‌گذار ورزش و جوانان در این سه مسابقه‌ای که خدمت آنها بودم و حال و هوایی که در جام‌جهانی قطر دیدم و تحولی که در فوتبال دنیا شاهد هستیم. ای کاش این نوع نگاه فوتبال در دنیا خوب منعکس شود.

وزیر ورزش مدعی شد حضور در رویداد جام‌جهانی برای وی حاوی نکات ویژه‌ای برای برنامه ریزی در خصوص ساختار در فوتبال ایران نیز بوده است: من آنچه که باید دریافت می کردم و تجربه کسب می‌کردم تاکنون دریافت دیگری بود و الان دیدم در این رقابت‌ها آن چیزی که اتفاق افتاده وتحول در فوتبال دنیاست، من به اندازه خودم دریافت کردم و جز وظایف و تکلیف خودم یادداشت کردم و اینکه آنچه در فوتبال روز دنیاست را برویم برنامه بریزیم و پیاده کنیم. آن چیزی که ما در فوتبال می‌بینیم متاسفانه یک بخش از آن حاشیه‌ها هستند و بخش دیگری از آن هم مسائلی هستند شاید بازدارنده باشد برای پیشرفت فوتبال.

بخش مهم حرف‌های حمید سجادی درباره آینده نیمکت تیم ملی بود: انشاالله برنامه ریزی می‌کنیم و به امید خدا با دورخیز خوب برای جام‌ملت‌ها. این مسابقه دیگر تمام شد و الان باید به فکر حمایت از کادرفنی و آقای کی‌روش و بازیکنان و روحیه آنها باشیم. به بچه‌ها هم گفتم که ای کاش شما بعد از بازی با ولز، دو ساعت ایران بودید و حال و هوای ایران را می‌دیدید برای شما خوب بود و این حال و هوا را بعد از صعود تکرار کنید اما بهرحال الان به این شکل رقم خورد و قسمت شد.

وزیر ورزش با این صحبت‌ها نشان داد که کارلوس کی‌روش را باید بار دیگر سرمربی تیم ملی در ادامه مسیر و خصوصا جام‌ملت‌ها دانست: الان جز وظایف ماست که حمایت کنیم انشاالله و البته بدون دخالت در کار تخصصی فدراسیون اما هر حمایت و نظارتی که از دست ما بربیاید را خواهیم کرد. امیدواریم هر چه زودتر تثبیت شود و بتوانیم طی ۵-۴ روز یا هفته آینده زمان را از دست ندهیم و ایشان (کی‌روش) بتواند برنامه ریزی کند برای جام ملت‌های آینده.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =