سردار آزمون در نقش رئیس فدراسیون!

سردار آزمون در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بی تردید یکی از ضععیف‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران بود و با نمایش اسفبار خود درخط حمله تیم ملی تبدیل به عنصری بی اثر و بی فایده در ترکیب تیم ملی شد.

آزمون که با اصرار بی دلیل کی‌روش و با وجود اینکه هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود به جام جهانی رفت و حتی موفق به زدن یک گل هم نشد، حالا تبدیل به حامی سرسخت کارلوس کی‌روش شده و تلاش می‌کند این مربی را در فوتبال ایران حفظ کند.

بدون شک تصمیم گیری برای ماندن یا نماندن کی‌روش درتیم ملی فوتبال ایران به عهده مسئولان فدراسیون فوتبال است و کمیته فنی باید درباره آینده این مربی نظر بدهند و شگفت آور است که سردار آزمون درمصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرده خودم کاری می‌کنم این مربی در تیم ملی به فعالیت ادامه دهد!
ادعایی که اگرصحت داشته باشد، نشان می‌دهد برخی بازیکنان تا چه اندازه در تصمیم گیری‌های کلان فدراسیون فوتبال نقش دارند و حتی ابایی هم از بیان آن دررسانه‌ها ندارند و درمصاحبه‌های خود به راحتی صحبت از حمایت از سرمربی تیم ملی می‌کنند.

شاید اگر بازیکنانی همچون آزمون در جام جهانی روی آمادگی وعمل به وظایف‌شان تمرکز می‌کردند، تیم ملی نتیجه بهتری به دست می‌آورد، اما شاهدیم که این بازیکن با وجود عملکرد بسیار پرانتقاد در جام جهانی، پا را فراتر از اختیاراتش گذاشته، تا حیطه اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال نفوذ کرده و صحبت از تداوم حضور کی‌روش درتیم ملی می‌کند، درحالی که تصمیم گیری در این خصوص باید به عهده مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال باشد، نه بازیکنی که به دلیل نا آمادگی شایستگی حضور در جام جهانی را نداشت و تنها صحنه ماندگاری که از خود در قطر باقی گذاشت کشیدن لپ سرمربی تیم بعد گلزنی به تیم ملی ولز بود!

آنچه مسلم است در شرایط کنونی تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال باید با آینده نگری درباره کادر فنی تیم ملی تصمیم بگیرند تا چهار سال بعد دوباره در جام جهانی از صعود به چمع ۱۶ تیم جا نمانیم و اسیر چنین بازی هایی نشوند و تیم ملی را در بند و در حصار افرادی قرار ندهند که جای برخی شایسته های جا مانده راهی جام جهانی شدند.
تیم ملی فوتبال، متعلق به همه مردم ایران است و هیچ کس حق ندارد با چنین رفتارهایی این حوزه را تبدیل به ملک شخصی کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    7 4
    ورود کیروش هم بدلیل همین بازیکنا بود
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    10 2
    مقصر اصلی این نتایج آن دسته از بازیکنان قدیمی و مسنی بودند که در زمان اسکوچیچ احساس خطر کردند و دست به توطئه و با همراهی فدراسیون کی روش رو آوردند که نامشان بر همگان مشخص است
  • US ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    11 3
    سردار آزمون با توجه به شرایطی که داشت بد بازی نکرد ، یک مهاجم باید تغذیه بشه تا توانایی گلزنی داشته باشه ، به علاوه نویسنده به این موضوع دقت نمیکنه که سردار آزمون از تمام سرمربی ها حمایت کرده تا زنانی که سرمربی بودن و اتفاقا همین سردار بود که مخالف تغییر اسکوچیچ بود و حمایت کرد و اون دسته از بازیکنانی که رئیس فدراسیون هستن و اسکوچیچ هم نام برد و اتفاقا در جام جهانی گل هم زدن ( طارمی ، انصاری فرد ، حاج صفی ، رامین رضاییان ) بودند که بر علیه اسکوچیچ شورش کردن ! نویسنده بهتره قبل از احساساتی شدن و تخریب ، به گذشته هم رجوع کنه ! به علاوه دورهای گنجی هم حمایت کرده از کیروش ! پ.ن: کیروش باید بره و یک مربی شکست خورده و تموم شدست .
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 3
    اون موقعی که طارمی رفت لابی کنه اسکوچیچ رو بردارن یادته چقدر حمایت کردید ؟حالا این پست های شما اون کارها رو توجیه میکنه ؟به هیچ وجه،آزمون در حد لیگ محلات هم نبود بعد اومد فیکس بازی کرد تو جام جهانی معلومه باید این حرف ها رو تو فدراسیون بی در و پیکر بزنه
    • بی نام US ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      اسکوچیچ بود ولز رو‌هم‌ نمی بردیم. چون رضاییان و‌چشمی نبودند گل بزنند و علی کریمی که پاس اخراج طارمی رو بده
  • بی نام US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    درد مخالفان کیروش بازی ندادن به دودتا ۳۴ ساله مثل امیری و شجاعه. و کنعانیه .همین .اینها میخوان همه تیم ملی پرسپولیس باشه و کیروس زیر بار نمیرفت مثل اسکوچیچ. تازه وقتی ۳ استقلالی را در اخرین اردو‌خط زد پرسپولیسی ها عاشق کی روش بودن. بسه این رنگی بازی ها