با توجه به قوانین مد، کدام رنگ ها باعث بالا بردن سن شما خواهد شد؟

سن شما تا حد زیادی از چهره و پوششی که دارید، مشخص می‌شود. می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید یا ترجیح می‌دهید دیگران شما را مسن ببینند؟

استایلی که انتخاب می‌کنید، باید بتواند در ارتقا زیبایی شما نقش عمده‌ای داشته باشد و اگر اینچنین نباشد احتمالا نیاز به یک استایلیست خواهید داشت. اگر می‌خواهید خودتان می‌توانید استایلیست خود باشید و این کار را با چند نکته در مورد رنگ و انتخاب مدل مناسب انجام دهید. ما اینجا هستیم تا به شما در تبدیل شدن به استایلیست خودتان کمک کنیم.

یاسی به جای بنفش

با توجه به قوانین مد، کدام رنگ ها باعث بالا بردن سن شما خواهد شد؟

رنگ‌هایی با تناژ تیره را کمرنگ‌تر کنید. رنگ‌های تیره همیشه بد نیستند و سن شما را بالا نمی‌برند اما گاهی بهتر است در انتخاب و استفاده از آنها دقت کنید. اگر بیش از 35 سال سن دارید، به شما توصیه می‌کنیم از رنگ بنفش کمتر استفاده کنید. این رنگ اگرچه چهره شما را کمی روشن‌تر می‌کند اما همزمان می‌تواند باعث بیشتر نشان دادن سن شما شود. بنفش تیره را استفاده نکنید و به جای آن از رنگ‌های روشن مانند یاسی یا سرخابی کمک بگیرید. طلا را به عنوان یک اکسسوری همیشگی به همراه داشته باشید. خرید انواع طلا با قیمت روز مانند خرید سکه طلا یک سرمایه گذاری برای آینده است و از طرفی شما از زیبایی این سرمایه استفاده خواهید کرد. اکسسوری‌های طلا مانند گوشواره و دستبند و انگشترهای ساده را می‌توانید با استایل‌های مختلفی ست کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک بلوز یاسی رنگ را با شلوار سفید و دستبند طلا در کنار هم استفاده کنید.

تناژ روشنی از قرمز

قرمز یک رنگ گرم و پر انرژی است. انتخاب تناژمناسبی از رنگ قرمز می‌تواند سن شما را کمتر از آنچه هست، نشان دهد. قرمز تیره باید با دقت بیشتری استفاده شود. رنگ قرمز شبیه به یک شمشیر دو لبه است. این رنگ می‌تواند شما را جوان‌تر کند و در عین حال تناز تیره آن می‌تواند شما را مسن‌تر نشان دهد. در صورتی که به قرمز تیره علاقه دارید و بیش از 35 سال سن دارید این رنگ را به صورت محدود روی شال یا اکسسوری‌های خود به کار ببرید و هرگز از یک پیراهن یا شلوار با این رنگ استفاده نکنید. رنگ قرمز اصلی که نقاش‌ها آن را به خوبی می‌شناسند، بیشترین میزان از انرژی و شادابی را به همراه دارد. این رنگ زیبا برای هر سنی عالی است. حتی افراد بالا 60 سال می‌توانند از آن استفاده کنند و استایل جذاب و متفاوتی از هم سن و سالان خود داشته باشند.

تناژ مناسبی از قهوه‌ای

با توجه به قوانین مد، کدام رنگ ها باعث بالا بردن سن شما خواهد شد؟

قهوه‌ای رنگ دیگری است که باید در انتخاب آن با احتیاط عمل کنید. این رنگ در میان تناژ نود قرار دارد. رنگ‌های نود از ترندهای پرطرفدار این روزها هستند و از طرفی این رنگ‌ می‌تواند باعث مسن نشان دادن شما شود. تنها تناژ بسیار تیره از قهوه‌ای شما را مسن‌تر خواهد کرد. این ایده تا حدی نسبی است. در حقیقت این رنگ می‌تواند با انتخاب یک مدل صحیح به کم نشان دادن سن و سال شما هم کمک کند. در دنیای مد قوانین چندان سفت و سختی برای انتخاب رنگ وجود ندارد و بیشترین تاکید روی انتخاب مدلی صحیح از لباس است که تناسب لازم را با استایل شما داشته باشد. تناژ روشن از قهوه‌ای و کرم بهترین انتخاب برای شما هستند. رنگ عسلی عالی است. لباسی پیدا کنید که برای اندام شما ساخته شده باشد. این رنگ برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. بیشترین کاربرد تناژ قهوه‌ای برای پاییز و زمستان است. مردان خوش پوش می‌توانند از یک کت شتری یا عسلی استفاده کنند و زنجیر طلا مردانه با مدل کارتیه یا ورساچه را به عنوان اکسسوری مخصوص خود استفاده کنند. بهترین سایز برای زنجیرهای مردانه، مدل‌های ضخیم هستند. انگشتر مردانه اکسسوری دیگری است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. اکسسوری‌های طلا به زیبایی استایل شما می‌افزایند.

رنگ‌های جیغ به جای رنگ‌های ملایم

توصیه‌ای کلی برای کم سن و سال‌تر به نظر رسیدن استفاده از رنگ‌های قوی و جیغ است. مدل‌های نئونی را به یاد بیاورید. این رنگ‌ها امروزه تا حد زیادی جای خود را به رنگ‌های نود و خنثی داده‌اند اما استفاده هوشمندانه از آن‌ها می‌توانید کلید حل مسئله باشد. انتخاب یک نارنجی نئونی برای کفش پاشنه دار شما گزینه جالبی برای استایلتان است. این آیتم را با رنگ‌های روشنی مانند سفید و کرم استفاده کنید. به عنوان مثال از این مدل کفش پاشنه دار به همراه شلوار سفید یا شیری رنگ راسته استفاده کنید. پیراهن خود را به رنگ قهوه‌ای روشن انتخاب کرده و یک کت به رنگ شلوار خود استفاده کنید. می‌توانید کیف را با کفش ست کنید و از یک دستمال گردن با همان رنگ زرد نئونی استفاده کنید. این استایل شیک و زیبا است و سن شما را کمتر از آنچه هست نشان می‌دهد.

یک توصیه مهم

ما مهمترین توصیه را برای قدم آخر گذاشته‌ایم. اگرچه رنگ‌ها تاثیر بسیار زیادی در استایل شما دارند اما استفاده از یک پوشش مناسب بهترین راه است. اگر سن شما بیش از 50 سال است نیاز به دستمال گردن، لباس یقه اسکی یا هر پوششی دارید که گردن شما را بپوشاند. این توصیه برای بیشتر افرادی که بیش از 50 سال سن دارند کاربردی و مهم است. پوشاندن گردن می‌تواند شما را چندین سال جوان‌تر کند و همچنین زیبایی چهره شما را بیش از پیش نمایش دهد. رنگ مناسبی از یک دستمال گردن را انتخاب کنید و آن را با لباس‌های خود ست کنید تا در کنار زیباتر شدن خوش استایل باشد.

بی‌شک اولین نکته برای جوان‌تر ماندن با افزایش سن داشتن تغذیه سالم و مراقبت‌های روتین پوست است. با رعایت نکاتی مانند دوری از سیگار و مشروبات الکلی در سنین بالا پوستی بدون لک و صاف خواهید داشت. استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده برای صورت دست و گردن ضروری است. ورزش کنید و روتین‌های پوستی را در کنار تغذیه‌ای سالم رعایت کنید تا در سنین بالاتر دچار افتادگی و شل شدگی کمتری در مقایسه با هم سن و سالان خود شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =