۷ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
خرید فرش از کارخانه

اگر تجربه خرید فرش کاشان را نداشته‌باشیم، بدون شک نام پرآوازه آن را در بیلبوردهای خیایانی دیده یا در تبلیغات تلویزیونی شنیده‌ایم.

فرش کاشان در بین تولیدکنندگان و حتی صادرکنندگان این محصول به کشورهای مختلف، یکی از مهمترین مراکز تولید فرش ماشینی و دستباف است که محصولات خود را با به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها و با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

توزیع عمده نوع فرش ماشینی توسط تولیدکنندگان ایرانی و حتی کارخانه یلدای کویر کاشان، بیشتر به کشورهای حوزه خلیج فارس است. در این متن می‌خواهیم در مورد خرید فرش از کارخانه صحبت کنیم و در نهایت به ویژگی‌ها و نحوه خرید آن از سایت به‌صورت آنلاین بپردازیم. با ما همراه باشید.

چرا از کارخانه فرش بخریم؟

خرید فرش از کارخانه و به‌صورت عمده باعث می‌شود که فرش با قیمت پایین‌تری به دست عرضه کنندگان برسد؛ چرا که خود فروشندگان ، فرش را به‌صورت عمده و مستقیم از خود کارخانه خرید می‌کنند بنابراین مشخص است که قیمت ارائه‌شده توسط آن‌ها نسبت به خرید تک کمتر است. در خرید فرش تکی به دلیل حضور دلال و واسطه، شما باید هزینه بیشتری برای خرید آن بپردازید.

دلیل فروش نوع صادراتی این محصول با قیمت عالی، عرضه عمده آن است. همان‌طور که گفته شد خرید عمده این نوع فرش، به دلیل اینکه مستقیما و بدون دلال خریداری شده و واسطه آن را از خود کارخانه خریداری می‌کند، قیمت بسیار مناسب‌تری خواهد داشت. یکی دیگر از موضوعات تاثیرگذار بر قیمت فرش، کیفیت آن است. هر چه تراکم و تعداد شانه‌های آن بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر می‌رود و برای خرید با کیفیت بالاتر نیز، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. خرید فرش از کارخانه کاشان علاوه بر تمامی این مزایا، حتی به‌صورت اقساطی هم امکان‌پذیر است.

از مهمترین مزایای خرید فرش از کارخانه کاشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال رایگان

  • پرداخت در محل

  • خرید اقساطی

  • ضمانت بهترین کیفیت

  • ضمانت بازگشت وجه

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید فرش از کارخانه یلدای کویر کاشان

https://aradbranding.com/en/wp-content/uploads/2022/08/img-20180429-185906.jpg

یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده ترین فرش‌های موجود در بازار، فرش کاشان است که کیفیت بسیار بالایی دارد و با بهترین مواد تولید می‌شود. این کارخانه فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با تولید انواع فرش ماشینی و با چشم انداز مجموعه یکپارچه نخ تا فرش آغاز کرد.

در کارخانه یلدای کاشان، ۵ شهرک صنعتی با بیش از ۱۲۰۰ تولیدکننده به فروش تک و عمده مشغول هستند و محصولات را به‌صورت عمده به ۴۰ کشور دنیا صادر می‌کنند. یلدای کاشان حدود ۸۰ درصد از صادرات فرش ایران را به خود اختصاص داده است که دارای طرح‌هایی متنوع هستند و مورد پسند اکثر افراد با هر سلیقه‌ای می‌باشند.

این تولیدکننده از مدرن‌ترین دستگاه‌های بافندگی در کارخانه‌خود استفاده می‌کند. همچنین با به‌کارگیری نیروی انسانی مجرب در زمینه تولید فرش ماشینی، می‌تواند محصولاتی با کیفیت و منحصر به‌فرد تولید و به سراسر جهان صادر کند.

از محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان می‌توان به فرش ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، پتینه (کهنه نما)، ۷۰۰ شانه، تابلو فرش و محصولات مدرن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع اشاره کرد. از ویژگی‌های بارز محصولات تولیدی این گروه می‌توان به مواردی همچون‌عدم پرزدهی (Lint free)، ضد حساسیت بودن (Non allergic)، مقاومت در برابر سایش و شستشو و نور و همچنین بافت مشابه فرش‌های دستبافت با ضمانت ۲۰ساله اشاره کرد.

مراحل خرید فرش از کارخانه به صورت آنلاین

برای خرید فرش از کارخانه به‌صورت آنلاین باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بعد از وارد شدن به وب سایت کارخانه یلدای کویر کاشان، در قدم اول باید طرح فرش موردنظر را انتخاب کنید.

  2. بعد از انتخاب سایز و رنگ فرش، دکمه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید.

  3. اطلاعات تکمیلی در کادر وارد شده شامل نام، نام خانوادگی، استان، شهر، آدرس کد پستی و تلفن همراه را وارد کنید.

  4. دقت داشته‌باشید که تمامی این اطلاعات به صورت کامل وارد شوند.

  5. بعد از آن باید یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب و دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید.

خرید فرش از کارخانه

نکته: در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان یلدای کویر در اسرع‌وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می‌کنند و تایید یا عدم تایید سفارش را به اطلاع شما خواهند رساند.

سفارشاتی که در شهرهای دارای شعبه یلدای کویر کاشان ثبت شود، می‌توانند با پرداخت بیعانه ۱۵ الی ۳۰ درصدی سفارش خود را ثبت و مابقی را هنگام دریافت در شعبه تسویه کنند.

اهمیت اطلاع از تفاوت فرش اصیل و غیر اصیل در خرید فرش از کارخانه

امروزه با توجه به گسترش کارخانه‌ها و فروشگاه‌های فرش ماشینی، تشخیص نوع اصیل از غیر اصل مشکل‌شده و همه‌ی افراد قادر به تشخیص آن نیستند. مشخصه اصلی برای تشخیص فرشی با کیفیت، بادوام، زیبا و اصیل، الیاف به کار رفته در آن است. فرش کویر کاشان از بهترین الیاف ساخته شده و دارای دوام و کیفیت بسیاری بالایی است.

نوع ماشینی به مقاطع مختلفی از جمله فرش ماشینی پشمی، نایلونی، پلی‌استر و… تقسیم می‌شود که هر کدام از این الیاف دارای مشکلاتی هستند که بهترین آن‌ها نوع ماشینی اکریلیک است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور، گرما، گرد و غبار و… دارد.

سخن پایانی

خرید فرش به‌صورت عمده یا خرید مستقیم از کارخانه به‌دلیل عدم واسطه دلال و فروشنده‌ها می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های شما شود. چه بخواهید فرش را به‌صورت تکی (آنلاین) بخرید چه به‌صورت عمده، با خرید آن از کارخانه می‌توانید بابت این موضوع هزینه کمتری پرداخت کنید.

فرش یلدای کویر کاشان با تمرکز بر ۳۲ شعبه در سراسر کشور، بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. در صورت تمایل به خرید فرش از کارخانه می‌توانید به سایت https://yaldayekavir.com/ مراجعه کرده و لیست قیمت‌ها را مشاهده نمایید. خرید این محصول از این طریق علاوه بر اینکه بسیار ساده‌تر است، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما هم خواهد شد.

همچنین برای شما امکان خرید حضوری هم وجود دارد و می‌توانید برای دیدن محصولات و طرح‌های خاص ما به آدرس شعب مختلف مراجعه کنید. لیست شعب شرکت در سایت قابل مشاهده است. حتی برای ثبت سفارش هم می‌توانید با کارشناسان ما و یا شماره‌هایی که در زیر نوشته‌شده است، تماس بگیرید و اگرهم سوالی دارید بپرسید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن تماس: ۰۳۱۵۵۵۰۵۲۰۱

تلفن تماس: ۰۳۱۵۵۵۰۵۴۰۰

مشاوره خرید: ۰۹۱۳۷۸۴۴۷۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =