۰ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
خرید ماسک با کیفیت برتر از دی ماسک

امروزه اهمیت استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها به‌ویژه بیماری‌های تنفسی، بر کسی پوشیده نیست اما به همان میزان استفاده از ماسک باکیفیت که در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده شده باشد و از استانداردهای لازم برخوردار است، اهمیت ویژه‌ای دارد.

استفاده از ماسک‌های بی‌کیفیت و تقلبی می‌تواند باعث بروز بیماری‌هایی مثل آلرژی‌های پوستی به‌ویژه در افرادی که سابقه آلرژی دارند، شود. همچنین کارآیی لازم برای محافظت در مقابل آلودگی ها و بیماری‌ها را نخواهند داشت.

شرکت ساینا تجهیز سلامت دی در راستای تأمین نیاز کشور درسال ۱۳۹۲ با مطالعه و تأمین ماشین‌آلات روز دنیا باهدف تولید تجهیزات پزشکی شروع به فعالیت کرد. این شرکت افتخار دارد واحدی پیشرو در تولید انواع ماسک‌های پزشکی و محصولات مصرفی بیمارستانی در سطح کشور باشد و همچنین تلاش می‌کند تا جایگاه خود را با اخذ مجوزهای بین‌المللی ارتقا دهد.

کاربردهای مهم ماسک

خرید ماسک با کیفیت و استفاده از آن می‌تواند از سلامتی شما در مقابل آلودگی هوا تا حدود زیادی محافظت کند. آسیب‌ها و اثرات ناشی از آلودگی هوا بر سلامت انسان‌ها بسیار زیاد و در برخی موارد متأسفانه غیر قابل جبران است. آلودگی هوا می‌تواند به دیواره‌های داخلی رگ‌های خونی آسیب بزند و باعث باریک‌تر شدن و سخت‌تر شدن آن ها شود. این موضوع می‌تواند باعث افزایش فشار خون و آسیب به قلب نیز شود.

بر اساس گزارش موسسه بین‌المللی تحقیقات سرطان، ذرات معلق در هوای آلوده به‌عنوان ترکیبات سرطان‌زا برای انسان شناخته شده است. همچنین مطالعات مختلف، ارتباط قوی میان آلودگی هوا و سکته‌های مغزی را مطرح می‌کنند. هوای ناسالم می‌تواند به‌شدت بر سلامت ریه تاثیر بگذارد و در ایجاد یا تشدید آمفیزم، آسم، برونشیت مزمن و سایر بیماری‌های تنفسی نقش جدی دارد.

نقش ماسک در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های تنفسی واگیردار

بیماری‌های تنفسی، مجاری تنفسی شامل بینی، گلو و ریه را درگیر می‌کنند. علائمی مانند سرفه، عطسه، آبریزش و تنگی نفس در بسیاری از بیماری‌های تنفسی مشترک است. برخی از این انواع بیماری‌ها، مانند کرونا و آنفولانزا، میزان شیوع و سرایت بالاتری دارند و در برخی افراد مانند افراد سالمند یا کسانی که دارای بیماری‌های خاص هستند، خطر بیشتری ایجاد می‌کنند. از مهمترین نکات برای پیشگیری در این نوع بیماری‌ها تزریق واکسن است. علاوه‌بر تزریق واکسن از ماسک نیز استفاده کنید. تحقیقات سازمان بهداشت جهانی و متخصصان معتبر بیماری‌های عفونی و ریه، اهمیت استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به این نوع بیماری‌ها را ثابت کرده است. رعایت بهداشت فردی، شست‌وشوی دست‌ها، ورزش منظم و تغذیه سالم از دیگر مواردی است که در پیشگیری از ابتلا به این نوع بیماری‌ها نقش مؤثری دارند.

خرید انواع ماسک با کیفیت از تولید کننده اصلی

ماسک‌های تنفسی در انواع متفاوت، رنگ‌های متنوع و کیفیت بالا را می‌توانید به‌راحتی و به‌صورت آنلاین، از تولیدکننده اصلی دی ماسک خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین می‌توانید به سایت‌هایdaymask.ir وshop.daymask.ir مراجعه کنید.

ماسک سه لایه

خرید ماسک با کیفیت برتر از دی ماسک

ماسک سه لایه دی ماسک با ضریب فیلتراسیون بالا و نفوذناپذیری بالا به یک محصول پرطرفدار برای انواع مراکز درمانی و پزشکی و کاربردهای عمومی تبدیل شده است. دو لایه رویی و زیری ماسک ssmms با گرماژ 25 است و پارچه ssmms از سه لایه اسپان باند و دو لایه ملت بلون تشکیل شده و لایه میانی آن نیز ملت‌بلون با گرماژ 25 و آنتی باکتریال است. همچنین تمام لایه‌ها و کش‌ها ضدحساسیت بوده و مشکلات پوستی در ناحیه صورت ایجاد نمی‌کند. این ماسک به صورت تمام پرس و بدون دخالت دست تولید می‌شود.

ماسک سه بعدی

خرید ماسک با کیفیت برتر از دی ماسک

ماسک سه بعدی دی ماسک دارای 5 لایه و دارای دو لایه اسپان باند با گرماژ 40 و سه لایه ملت بلون با گرماژ 25 است. به دلیل به کار رفتن باکیفیت‌ترین نوع ملت بلون و اسپان باند قابلیت جذب آب بالایی دارد و کاملا آنتی باکتریال است. این ماسک، ضد حساسیت و آلرژی است و استفاده از آن مانند برخی انواع ماسک‌ها حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. همچنین کاملا نرم و لطیف بوده و دارای فیکساتور برای قرار گرفتن به طور ثابت روی صورت است. از طرفی مواد به کار رفته در تولید آن، کاملا سازگار با محیط زیست است. کش‌های این ماسک در اندازه استاندارد و ضد حساسیت هستند و گوش‌ها را آزار نمی‌دهد.

ماسک کودک

خرید ماسک با کیفیت برتر از دی ماسک

استفاده از ماسک متناسب با اندازه صورت کودکان بسیار مهم است. برای کودکان از ماسک کودک سه لایه یا ماسک سه بعدی کودک دی ماسک استفاده کنید. برای ترغیب کودکان به استفاده از ماسک، بهتر است از ماسک‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شاد استفاده کنید و استفاده درست از ماسک را به کودک خود آموزش دهید.

  • از فرزند خود بخواهید در صورت آلوده شدن یا مرطوب شدن آن به لایه خارجی دست نزند.
  • ماسک خود را از بندها بگیرد و از صورت جدا کند.
  • همیشه ماسک اضافی با خود داشته باشید تا در صورت نیاز، آن را تعویض کنید.
  • به فرزندتان آموزش دهید هنگام بازی با دیگر بچه‌ها، با ماسک خود بازی نکند و آن را با دیگران عوض نکند.
  • به فرزندتان آموزش دهید که ماسک آلوده خود را هرجایی رها نکند و آن را در سطل آشغال دردار بیندازد.

ماسک جراحی

این محصول دارای دو بند است که می‌توانید آنها را پشت سر ببندید. بدین ترتیب در استفاده طولانی مدت موجب آزردن گوش‌ها نمی‌شود و به‌خوبی روی صورت فیکس می‌شود.

ماسک جراحی دی ماسک دارای مشخصات زیر است:

  • خالی از فایبرگلاس و دارای کش‌های بدون لاتکس
  • راندمان بالا در تصفیه باکتریایی
  • اجازه آسان ورود هوا و تنفس راحت
  • مطابق با هر اندازه و شکل صورت
  • نرم، کم وزن، راحت و بی‌بو
  • غیر تحریک‌کننده پوست
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =