ابراز رضایت ۸۰ درصدی حوزه های مختلف مشترکین از خدمات شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از انجام سنجش علمی میزان رضایتمندی ذینفعان در راستای ارائه خدمات بهتر این شرکت در سال 1401 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، کرم گودرزی با اعلام این خبر گفت: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مجزا شامل: مشترکین خانگی، مشترکین عمده، متقاضیان و مراجعین، اصحاب رسانه، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان ، انجام می شود .

گودرزی ادامه داد: شرکت گاز استان لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.

گفتنی است، شرکت گاز استان لرستان هر ساله برای سنجش رضایت‌مندی ذینفعان با همکاری کارشناسان و پژوهشگران مرتبط اقدام به نظرسنجی می‌کند؛ بر همین اساس، میزان رضایت مندی به ترتیب ذیل به ثبت رسیده است: بخش مشترکین خانگی 77 درصد، مشترکین عمده 81 درصد، همسایگان تاسیسات 84 درصد، مراجعین و متقاضیان 81درصد، اصحاب رسانه 85 درصد، پیمانکاران اجرایی 65 درصد ، پیمانکاران خدماتی 75 درصد، تامین کنندگان کالایی 86 درصد و نمایندگان جامعه 75 درصد از خدمات شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت داشته اند که نشان دهنده وضعیت مناسب رضایت‌مندی است.

46

کد خبر 1702919

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =