امام جمعه شیراز: نگرانی‌های زیادی نسبت به وضعیت حجاب داریم / طرفداری ۸۰ درصدی مردم از حجاب در نظرسنجی‌ها باید درجامعه، نمود پیدا کند

تسنیم نوشت: آیت‌الله دژکام گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.

امام جمعه شیراز گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دستغیب، شهید محراب اظهار داشت: حرکت آفرینی این است که کسی از یک مسجد خرابه در شهر خود شروع کند؛ این شهید والا مقام جزو اولین‌های حرکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی از همه دست اندرکاران برگزاری آیین چهلم شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) قدردانی کرد و افزود: ما در تبلیغ و انعکاس این چنین رویدادهایی موفقیت چندانی نداریم و این یک ضعف است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی فارس دو جلسه برگزار کرد و انتظار بود که مسئولان و فعالان پای کار بیایند، عنوان کرد: اکنون مردم و حزب اللهی‌ها گلایه‌مند هستند که چرا چنین مراسم‌هایی انعکاس مناسبی در رسانه‌ها و در فضای مجازی ندارند و چرا تولیدات فرهنگی مان در این فضاها ضعیف است؟

آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه قرارگاه فرهنگی با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داده و تقسیم کار کند، بیان کرد: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص اینکه چگونه می‌توان کار تاثیرگذار انجام داد؟، بیان کرد: اقدامات نتیجه بخش باید با هماهنگی در سطح ملی دنبال شود. مثلا دادستان کل کشور مطرح کرده بود که مردم اقدام در رابطه با حجاب را از ما بخواهند. اینکه نظرسنجی‌ها نشان داده که بیش از ۸۰ درصد مردم طرفدار حجاب هستند باید نمود پیدا کند که در این بخش خوب عمل نکرده‌ایم، چرا که مطالبه را باید عمومی کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1705701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =