ویژگی خیره‌کننده لپ‌تاپ‌های آینده اپل

لپ‌تاپ‌های اپل در آینده‌ نمایشگری خواهند داشت که کیفیت‌شان را از آنچه هست فراتر می‌برد، اما تا رسیدن به آن لپ‌تاپ‌ها انگار راه زیادی در پیش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشخصات و ویژگی‌های نمایشگر جدیدی که قرار است در لپ‌تاپ‌های آینده اپل نصب شود، توجه بسیاری از کارشناسان صنعت کامپیوتر را به خود جلب کرده است. با این ویژگی‌ جدید اپل تهدیدی بزرگ برای بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی خواهد شد.

راس یانگ کارشناس مشهور با تحلیل زنجیره تامین قطعات اپل توانسته جزئیات نمایشگر اپل را به دست آورد. بر اساس تحلیل‌های این کارشناس اپل مک بوک ۱۳.۳ اینچی با صفحه او.ال.ای.دی را در سال ۲۰۲۴ همراه با آی پد پروهای ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی معرفی می کند. به ترتیب سال ۲۰۲۴ بزرگی برای او.ال.ای.دی‌ها خواهد بود.

رونمایی از این نمایشگرهای جدید احتمالا یا در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان(WWDC) در ژوئن یا در اواخر سال در بازه زمانی اکتبر/نوامبر روی خواهد داد.

با توجه به عرضه نسل دوم اپل سیلیکون (سامانه روی تراشه‌های اپل) در کنار چیپ ام۲ در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان(WWDC) در سال ۲۰۲۲ به نظر می‌رسد ژوئن ۲۰۲۴ زمان محتمل تری برای عرضه است.

به نظر می رسد اپل همچنان به دنبال برقراری تعادل بین دوگانگی بازاریابی "من به کامپیوتر نیاز دارم" و " کامپیوتر بعدی کامپیوتر نیست" است, حتی اگر مشخصات سخت افزاری آنها به طور فزاینده ای شبیه به یکدیگر باشند.

منبع: فوربز

مترجم‌: بامداد زندباف

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1706626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =