مرکز پیوند در استان چهارمحال و بختیاری شروع به کار کرد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :به منظور رفع مشکلات خانوادگی، تحصیلی، تربیتی دانش آموزان و ارتقای سطح سلامت روحی، روانی خانواده ها و به منظور گسترش و غنی سازی این خدمات مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده (پیوند) در سطح استان آغاز به کار می نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ذوالفقار علیخانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی مدیران و مشاوران مراکز مشاوره و راهنمایی خانواده که در محل کانون یاریگران زندگی برگزار شد گفت : به منظور رفع مشکلات خانوادگی، تحصیلی، تربیتی دانش آموزان و ارتقای سطح سلامت روحی، روانی خانواده ها و به منظور گسترش و غنی سازی این خدمات مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده (پیوند) در سطح استان آغاز به کار می نمایند.

وی گفت : این مراکز متشکل از نیروهای اجرایی و تخصصی مشاوره هستند که با بهره گیری از فضا و تجهیزات مناسب زیر نظر انجمن اولیا و مربیان برای ارائه خدمات مشاوره به خانواده و فرزندان آنها فعالیت می نماید.

ذوالفقار علیخانی گفت : کمک به تعادل و استحکام خانواده به منظور مشارکت بهینه در تعلیم و تربیت فرزندان از اهداف این طرح می باشد.

گفتنی است : مرکز یاریگران زندگی در بلوار فارابی شهرکرد آماده خدمت رسانی به خانواده دانش آموزان در نوبت بعد از ظهر از روز های شنبه تا چهارشنبه می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1706702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =