معمولا خبرهای خانوادگی و اجتماعی در سایت های اجتماعی بیش از سایر اخبار مورد توجه قرار می گیرند.

اخباری در ارتباط با بهداشت و سلامت و یا اخبار مربوط به زندگی خصوصی شخصیتهای مشهور همیشه مورد علاقه کاربران سایتهای اجتماعی است . از جمله این اخبار باید به تولد فرزندان در این خانواده ها و یا حتی اعلام خبر ازدواج و بارداری اشاره کرد.

حتی برخی ازاین اخبار بجای انتشار در رسانه های رسمی ، ابتدا در صفحه های اختصاصی این شخصیتها در توییتر و فیس بوک دیده می شوند.اما خبر بارداری بیانسه خواننده با ثبت رکوردی اعجاب آور در سایت توییتر به عنوان سریع الانتقال ترین خبر در دنیای اینترنت ثبت شد .

این خواننده /هنرپیشه خبر بارداری اش را در حین مراسم جوایز موسیقی در لس انجلس روی صحنه برای اولین بار اعلام کرد و بلافاصله خبر آن به سرعت درسایت توییتر بین کاربران منتشر شد تا جایی که در هر ثانیه 8868 بار توییت شد .جالب است که رکورد قبلی در زمینه استفاده از این سایت برای انتشار خبر به ورزش بانوان تعلق دارد و خبر حذف تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در مقابل ژاپن در جام جهانی زنان در آلمان در هر ثانیه 7196 بار توییت شده بود.

دیلی میل/30 آگوست

45281

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    5 3
    یه چیز به این بی اهمیتی چرا باید اینقدر مورد توجه باشه ..... روزی ملیونها زن در دنیا باردار میشند و تو سومالی هم روزی چندین مادر فرزندانشونو از دست می دهند که اینقدر مورد توجه نیست ...