دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر «ممنوع الورود» هستند؟

ایسنا نوشت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند، اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

در متن اطلاعیه این دانشگاه آمده است: «پیرو برگزاری جلسه کمیته تجدیدنظر دانشگاه و بررسی اعتراضات، احکام کمیته بدوی انضباطی برخی از دانشجویان مورد تأیید قرار گرفت که از طرف کمیته به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

این دانشجویان در صورت داشتن اعتراض مجدد به احکام تجدیدنظر، می‌توانند اعتراض خود را برای ارجاع حکم به کمیته مرکزی انضباطی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت کنند.

با توجه به رخدادهای دوهفته اخیر، مسئولان دانشگاه با جدیت معتقدند ابزار کافی برای مدیریت و برخورد انضباطی با تخلفات صورت گرفته در محیط دانشگاه در اختیار ایشان هست و در همین راستا همچنان پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشت شده از نهادهای مسئول می‌باشند.

ضمنا پیرو برخی سؤالات، به اطلاع عموم دانشگاهیان عزیز می‌رساند هیچ‌کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.»

بیشتر بخوانید:

توضیح رئیس دانشگاه تهران درباره مرگ خودخواسته ۲ دانشجو در کمتر از یک هفته

توضیح دانشگاه بین المللی امام خمینی درباره حواشی کلاس معارف

۳۵۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1707307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =